Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na de D70 de D200 van Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Na de D70 de D200 van Nikon

Ik gebruik de kitlens van Nikon DX AF-S Nikkor 18-70 1:3.5-4.5 G ED en voor mijn sportopnames gebruik ik de Sigma 70-200mm D 1:2.8 APO DG HSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Ik gebruik de kitlens van Nikon DX AF-S Nikkor 18-70 1:3.5-4.5 G ED en voor mijn sportopnames gebruik ik de Sigma 70-200mm D 1:2.8 APO DG HSM
      Hmmm toch nie direkt. (maar 't was nog nie ter sprake gekomen )
      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
        Ik was verleden week op een workshop bij Fotoclub Iris in Lede , workshop gehouden door Eric De Meyer , en daar was een lid van Fotoclub Iris die in de winter foto's was gaan nemen op het bevroren meer van St Moritz waar jaarlijks polowedstrijden op het ijs gehouden worden .
        Die persoon had een Canon EOS-1D MARK II (16 miljoen pixels) en de foto's die ik daar van gezien heb waren van zo'n prachtige kwaliteit qua kleur en scherpte dat ik veel goesting had om om mijn heel boeltje van Nikon te verkopen en mij zo'n toestel aan te schaffen . Spijtig genoeg kost die body alleen al meer dan 3000 Euro
        Ik wil daarmee zeggen dat ik met mijn Nikon D70 daar zo geen foto's kan nemen en dat de kwaliteit van het toestel toch een zeer grote rol speelt .
        weet niet wie je dat heeft wijsgemaakt, maar hij heeft maar 8.2 MP hoor, zijn grotere en nog veel duurdere broer gaat naar heel wat meer MP`s.
        www.sportactiefoto.nl

Comment

Ja , ik heb mij vergist .
          De EOS-1D s heeft 16 milj. pixels , de EOS -1D 8 miljoen .

Comment

Working...
          X