Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fuji service: onvoorstelbaar!

    Vervolg en chronologisch overzicht, aub eens lezen:

    Fuji E550, aangekocht op 27-09-2005
    Ingeleverd voor inwendige reiniging onder waarborg op 19-09-2006. Teruggekregen met identiek dezelfde vlekken op 16-11-2006 en
    dezelfde dag terug ingegeven.
    Vandaag 28-12-2006 krijg ik telefonisch bericht dat er 180€ moet betaald worden omdat de herstelling buiten de garantie-periode valt.
    En de waarborgtijd bedraagt toch twee jaar in Belgïe?

    De winkel waar ik dit toestel heb aangekocht zal er op één of andere manier voor zorgen dat ik het toestel hersteld + gratis terugkrijg, maar het zal misschien weken of maanden duren.

    Graag reactie.
    http://users.telenet.be/patric/

    Comment


    • #17
      Re: Fuji service

      idd de garantieperiode is 2jaar in België.
      ik zou dus niets betalen en eisen dat ze het gratis herstellen.
      voet bij stuk houden.
      dit is mijn opinie ervan.

      Comment


      • #18
        Re: Fuji service

        "In het geval van een vervanging of herstelling,wordt gedu-rende deze periode de garantietermijn van 2 jaar geschorst.Na de herstelling of vervanging begint er dus geen nieuwe periode van 2 jaar te lopen maar loopt de reeds begon-nen termijn verder vanaf het ogenblik dat de herstelling of vervanging voltooid is."

        Dit kan je hier lezen....

        Normaal krijg je op de herstelling zelf ook een garantie van een paar maanden, in jouw geval dus zeker...
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment


        • #19
          Re: Fuji service

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
          "In het geval van een vervanging of herstelling,wordt gedu-rende deze periode de garantietermijn van 2 jaar geschorst.Na de herstelling of vervanging begint er dus geen nieuwe periode van 2 jaar te lopen maar loopt de reeds begon-nen termijn verder vanaf het ogenblik dat de herstelling of vervanging voltooid is."

          Dit kan je hier lezen....

          Normaal krijg je op de herstelling zelf ook een garantie van een paar maanden, in jouw geval dus zeker...
          Wreed bedankt voor de reactie Gert en Wim, heb goede hoop.
          Beste wensen aan iedereen en volgend jaar komt het vervolg!
          http://users.telenet.be/patric/

          Comment

          Working...
          X