Re: Olympus E-500
Hoi Enfant terrible en andere,
Ik zou u vanalles kunnen uitleggen van de E500 en van sluitertijd en diafragma enz.... want ben avondschool fotografie gaan volgen
Ik dacht ook als beginneling dat het allemaal veel gemakkelijker was, gewoon
sportstand en foto's maken
Jammer genoeg lukte dat toen niet en nu soms nog niet (in sporthallen of indoorschaatsbaan)
Veel hangt ook af van de objectieven.
Die van Olympus (kitlenzen) zijn zeker niet slecht voor hun geld, maar er zijn er betere (en duurdere)
Ik heb mijne E500 te koop gezet voor een ander toestel te kopen.
Waarom ?
Ik denk uit beperkte keuze van de lenzen
Of uit snobisme (Olympus gebruikers worden overal als "minderwaardig" bekeken)
Of mss geld teveel
We zullen wel zien
Ik vind die bijeenkomst in W Vlaanderen wel interessant en indien het mij paste zou ik ook wel willen komen, maar van Limburg uit is het toch een afstand.
Kunnen we niet eens (als ik mijn toestel nog heb) afspreken in Brussel of Antwerpen ?
Dat is voor iedereen meer centraal gelegen denk ik
Hoi Enfant terrible en andere,
Ik zou u vanalles kunnen uitleggen van de E500 en van sluitertijd en diafragma enz.... want ben avondschool fotografie gaan volgen
Ik dacht ook als beginneling dat het allemaal veel gemakkelijker was, gewoon
sportstand en foto's maken
Jammer genoeg lukte dat toen niet en nu soms nog niet (in sporthallen of indoorschaatsbaan)
Veel hangt ook af van de objectieven.
Die van Olympus (kitlenzen) zijn zeker niet slecht voor hun geld, maar er zijn er betere (en duurdere)
Ik heb mijne E500 te koop gezet voor een ander toestel te kopen.
Waarom ?
Ik denk uit beperkte keuze van de lenzen
Of uit snobisme (Olympus gebruikers worden overal als "minderwaardig" bekeken)
Of mss geld teveel
We zullen wel zien
Ik vind die bijeenkomst in W Vlaanderen wel interessant en indien het mij paste zou ik ook wel willen komen, maar van Limburg uit is het toch een afstand.
Kunnen we niet eens (als ik mijn toestel nog heb) afspreken in Brussel of Antwerpen ?
Dat is voor iedereen meer centraal gelegen denk ik
Comment