Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
juist nog eens geprobeerd, er brandt altijd maar 1.
nooit geen 3 tegelijkertijd.
als dit de bedoeling niet is waarom kun je dan kiezen van scherpteinstelling zie
... of . rechts of . links of . midden.
juist nog eens geprobeerd, er brandt altijd maar 1.
nooit geen 3 tegelijkertijd.
als dit de bedoeling niet is waarom kun je dan kiezen van scherpteinstelling zie
... of . rechts of . links of . midden.
dank je Belgiumman, dat probeer ik ook al heel de tijd duidelijk te maken
Mijn eigen ervaring : op stand "auto" brandt er niets en op alle andere standen brandt het geselecteerde AF-kader.
Last edited by Alfa Romeo; 11 november 2006, 23:30.
Olympus E-M1 / E-M5 II / E-M10 II / E-30; M Zuiko digital 12-40 ED f2,8 PRO ; Oly flitser FL-36; Zuiko Digital ; 50-200 f2,8-3,5 SWD ; 70-300mm f4-5,6 ED ; 14-54mm f2,8-3,5; M. Zuiko digital 14-42 II R ; M. Zuiko digital 17mm 1:1,8
Bij mijn camera kunnen ze alle 3 gelijk branden, namelijk wanneer je door de zoeker kijkt, terwijl op het keuzeknopje voor autofocus drukt en met het keuzewiel auto kiest. Dat niemand hier dat ooit gezien heeft vind ik wel vreemd, maken jullie nooit instellingen terwijl je door de zoeker kijkt ????
Kun je toch evengoed een prosumer kopen
Het woord NOOIT wordt hier op dit forum maar al te dikwijls misbruikt
Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)
voila ze, daar zijn we nu al uit!
mss kunnen we eens samen de algemene instellingen overlopen want idd de handleiding is niet echt duidelijk
Kijk eens op Wrotniak.net en daar onder Technical. Daar vind je alle mogelijke instellingen perfect uitgelegd + tips voor wat je het beste kunt gebruiken.
Ben zelfs ex-E500 eigenaar en die site is echt wel
ik gebruik de auto-stand nooit en zelfs dan is dit niet het geval.
Maar ik ga er verder niet meer op in.
ps: doe eens iets aan die taalfouten
zal mijn best doen, ben wel fotograaf op rust, geen dactylo, en voor uw opnamen, hoop dat je nog jong bent, je moet nog veel, zeer veel bijleren.Maar er is nog hoop je werkt met een goed toestel.
Comment