Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies compact

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Advies compact

Wil binnenkort een compact camera aanschaffen , wilde eerst mijn G3 inruilen voor een G7 maar zie daar toch vanaf, vind het niet echt een grote verbetering.
    Wat ik van mijn nieuwe compact verwacht is een goede film kwaliteit , foto,s worden niet groter dan A4 afgedrukt maar de meeste zullen nooit van de harde schijf afkomen.
    Verder zo klein mogelijk.
    Bij canon zie ik door het bos de bomen niet meer sd900, sd800, sd630, sd700 of toch een ander merk.
    Iemand een advies? B.v.dank

Re: Advies compact

Oorspronkelijk geplaatst door adeleng Bekijk bericht
    Wil binnenkort een compact camera aanschaffen , wilde eerst mijn G3 inruilen voor een G7 maar zie daar toch vanaf, vind het niet echt een grote verbetering.
    Wat ik van mijn nieuwe compact verwacht is een goede film kwaliteit , foto,s worden niet groter dan A4 afgedrukt maar de meeste zullen nooit van de harde schijf afkomen.
    Verder zo klein mogelijk.
    Bij canon zie ik door het bos de bomen niet meer sd900, sd800, sd630, sd700 of toch een ander merk.
    Iemand een advies? B.v.dank
    Compact camera van het jaar 2006 gekozen door TIPA AWARD : De Fuji F30
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hoe is de film kwaliteit van de F30 t.o.v. de canon toestellen?
      Iemand misschien een voorbeeld?

Comment

Heb even de post,s van de afgelopen weken door gelezen , maar weel aandacht word er niet gegeven aan compact camera,s.,blijkbaar doen de kopers van compact camera,s weinig voor onderzoek.
        Zover ik tot nu ben gekomen heeft de SD800 van canon toch de voorkeur.
        Plus punten zijn een echte groothoek 28mm en 320X240 bij 60 fps of 640X320 bij 30 fps.
        Maar een goede vergelijkend review ben ik nog niet tegen gekomen.
        Tot zover, gr.

Comment

voor de liefhebber een review van de SD800

Comment

En eentje van de Fuji F30 : http://www.dcresource.com/reviews/fu...ix_f30-review/
            En een zelfgemaakt filmpje met de F30 in eigenlijk zeer slechte omstandigheden : 's avonds, thuis, binnen met gloeilampverlichting : http://rapidshare.com/files/1176019/DSCF0231.avi
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

@Franciskine
              Filmpjes zijn inderdaad niet slecht, de software die er bij zit kan je daar de filmpje mee bewerken , bv knippen?

Comment

Eerlijk gezegd, geen idee, ik heb die software niet eens geinstalleerd, vroeger gebruikte ik daarvoor software van Pinnacle.

Comment

Working...
                X