Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan ik mijn Canon 20D upgraden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kan ik mijn Canon 20D upgraden

Kan ik mijn Canon 20D upgraden naar een betere / hogere camera
    Ik hoor en lees hier regelmatig over.

Kan iemand mij hier meer over vertellen

Groeten

Christel

Re: Kan ik mijn Canon 20D upgraden

Canon heeft ook een nieuwe firmware uitgebracht voor de EOS 20D. Deze lost een probleem op in combinatie met Speedlite 430EX en verbetert de betrouwbaarheid in de communicatie met CF-geheugenkaartjes. De firmware is alleen geschikt voor camera's die voorzien zijn van firmware versie 2.0.2. Voor het flashen dient de lens van de camera te worden verwijderd, en na afloop moet de camera worden uitgeschakeld en zal de batterij minstens twee seconden uit de camera moeten worden verwijderd voordat deze de nieuwe firmware herkent. Uitgebreide informatie over de firmware kan op deze pagina worden gevonden. Het changelog van deze release ziet er als volgt uit: This firmware incorporates the following additions and improvements: Fixes a problem in color temperature information transmission that occurred when using Speedlite 430EX. Improves reliability in communicaion when using CF cards. [break]De volgende downloads zijn beschikbaar: [bullet]Canon EOS 20D firmware 2.0.3 update voor Windows [bullet]Canon EOS 20D firmware 2.0.3 update voor Mac OS X [bullet]Update instrukties (pdf-document)[break]

Kijk eens op bovenstaande.

Comment

Re: Kan ik mijn Canon 20D upgraden

Dubbelpost

Comment

Working...
      X