Hallo
Ik zal me een nieuwe kodak aanschaffe.
Ik heb nu een Canon Powershot G3 en ben zeer content van dat bakske, maar
aangezien ik veel naar de rally's trek en daarbij redelijk ver van de proeven moet staan dringt het me op om over te schakelen naar een kodak met groter zoom bereik.
Vanmorgen ben ik dus mediamarkt gaan bezoeken en daar staat de Nikon D50 aan 514 euro. Daarbij krijg je een lens 18-55 dacht ik.
Vond het een zeer goeie prijs voor die kodak.
Nu ik ben redelijk leek in al die afstanden.
Kan er iemand eens wat extra uitleg geven wat 18/55 , 55/200 en 70/300 lenzen allemaal precies inhouden.
Ik dacht dat het iets te maken had met extra zoom bv 200/55 is ongeveer 4 * extra zoom.
Maar vanaf welke afstanden dat zijn geen flauw idee ??
Is dit een zeer goede prijs voor de Nikon D50, die 514 euro.
Of is het beter om een eos 350 of 400 te kopen.
Die hebben een betere frames per seconde, namelijk 2,5 voor nikon en 3 voor de canon.
Ik vermoed dat dit ongveer 3 foto's zijn per seconde???
Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven en extra uitleg.
Alvast bedankt
Ik zal me een nieuwe kodak aanschaffe.
Ik heb nu een Canon Powershot G3 en ben zeer content van dat bakske, maar
aangezien ik veel naar de rally's trek en daarbij redelijk ver van de proeven moet staan dringt het me op om over te schakelen naar een kodak met groter zoom bereik.
Vanmorgen ben ik dus mediamarkt gaan bezoeken en daar staat de Nikon D50 aan 514 euro. Daarbij krijg je een lens 18-55 dacht ik.
Vond het een zeer goeie prijs voor die kodak.
Nu ik ben redelijk leek in al die afstanden.
Kan er iemand eens wat extra uitleg geven wat 18/55 , 55/200 en 70/300 lenzen allemaal precies inhouden.
Ik dacht dat het iets te maken had met extra zoom bv 200/55 is ongeveer 4 * extra zoom.
Maar vanaf welke afstanden dat zijn geen flauw idee ??
Is dit een zeer goede prijs voor de Nikon D50, die 514 euro.
Of is het beter om een eos 350 of 400 te kopen.
Die hebben een betere frames per seconde, namelijk 2,5 voor nikon en 3 voor de canon.
Ik vermoed dat dit ongveer 3 foto's zijn per seconde???
Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven en extra uitleg.
Alvast bedankt
Comment