Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon ESO350D kit kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon ESO350D kit kopen?

Oorspronkelijk geplaatst door Willart Bekijk bericht
    Maar haal je met een batterygrip niet meer beelden? Hier zit toch een motortje bij in of vergis ik me totaal?
    dat klopt, maar dat was vroeger zo bij de analoge toestellen,met dat motortje kon je je filmpje sneller laten rollen en dus sneller foto's nemen als ik me niet vergis
    nu hangt alles af van je toestel zelf(bij de digitale)
    met de 350d zul je dus 3bps schieten,met de 20d 5bps , niet meer, niet minder
    5DmkIII en wat glas

Comment

Maar haal je met een batterygrip niet meer beelden? Hier zit toch een motortje bij in of vergis ik me totaal?
      Jij verwart met de motordrives uit het analoge tijdperk...

Comment

Hier ga de volledig de mist in!
        De grip zorgt voor betere ergonomie en langere autonomie (2 acu's of 6 AA's )
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

dan zal je nog enkele jaren mogen doorsparen als je 6bps wilt
          5DmkIII en wat glas

Comment

Een 2dehands toestel zie ik wel zitten. Maar de meeste mensen verkopen slechts hun body en dan heb ik nog steeds geen lenzen.
            Je lenzen koop je toch gewoon apart....

Wat ga je nu eigenlijk fotograferen ?

Sport-fotografie ? Binnen ? Buiten ?

Comment

Oeps, ik heb nog veel te leren.
              Ik zag hier een 20D body staan voor 595€ die zie ik mss wel zitten, maar welke lenzen raden jullie mij dan aan om erbij te kopen?
              Als iemand een degelijke lens vindt op dit forum, laat het me weten.

Comment

Ik zag hier een 20D body staan voor 595€ die zie ik mss wel zitten, maar welke lenzen raden jullie mij dan aan om erbij te kopen?
                Zoals scall aanhaalde wat wil je doen met die lenzen?

Neem je veel foto's in low ligt? (concert, binnen)
                Ga je macro's nemen in sequences
                Je vermeld breedhoek, dus wil je misschien landschappen doen...
                Wil je een sterke tele lens voor vogels
                Wil je portretten doen, evt zelfs studio werk

One lense for all die bestaat, helaas niet!

Mvg JVG
                Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvangent Bekijk bericht
                  Zoals scall aanhaalde wat wil je doen met die lenzen?

Neem je veel foto's in low ligt? (concert, binnen)
                  Ga je macro's nemen in sequences
                  Je vermeld breedhoek, dus wil je misschien landschappen doen...

One lense for all die bestaat, helaas niet!

Mvg JVG
                  Foto's in low light hoeft niet per se, maar wel leuk meegenomen
                  Macro's in sequence zou wel leuk zijn, maar is ook eerder optioneel. het zou vooral moeten dienen om snowboarders vast te leggen in volle actie.
                  Inderdaad landschappen trekken hoort er ook zeker bij.

Comment

Foto's in low light hoeft niet per se, maar wel leuk meegenomen
                    Macro's in sequence zou wel leuk zijn, maar is ook eerder optioneel. het zou vooral moeten dienen om snowboarders vast te leggen in volle actie.
                    Inderdaad landschappen trekken hoort er ook zeker bij.
                    Aha, snowboarders in ACTION vandaar die sequences. Ja dan zou ik toch een breedhoek nemen als je dicht genoeg kunt komen. (ik heb ze boven al vermeld) in combo met een 20D met zijn 5 fps. Als je dit echt van doen hebt is een andere zaak...
                    Mijn bedenking; als je in de bergen wilt foto's nemen wil je toch zo compact mogelijk gaan niet? 20D is niet echt compact 350D en 400D zijn dit wel.
                    Waarom voldoet je huidig toestel niet meer de S2 IS is een goed toestel toch?

Grts JVG

Comment

da's een goed toestel maar geen minimum 6 frames/sec zoals je wilt , dan ga je een 1D reeks moeten aanschaffen vrees ik...
                      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Jah het is een goed toestel, maar het is van mijn vader en hij heeft niet zo graag dat ik het mee naar de bergen neem.
                        Dat de 20d neit zo compact is, is eigenlijk bijzaak, daar kan ik wle meeleven

Comment

Working...
                        X