Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online digitaal afdrukken

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by krisv5
    Colormailer kan je wel vergeten. Ik heb er onlangs een foto op 40*60 laten afdrukken en verder nog wat klein grut. Na anderhalve week kreeg ik de foto's thuis. De kleintjes zagen er allemaal goed uit, zelfs mooie kleuren, maar de grote afdruk had een horizontale lijn van ongeveer 15cm. Deze lijn liep perfect recht en was niet aanwezig in het originele bestand! Dit kon ik uiteraard niet aanvaarden! Dus beginnen mailen en doen, maar verwacht niet te snel een reactie. Bellen of faxen kan niet aangezien ze verder geen gegevens opgeven. Na vijf a zes mails en evenveel dagen kreeg ik eindelijk antwoord, met de vraag of ik misschien een kortingscode wou waarmee de foto opnieuw afgedrukt kon worden. Uiteraard wou ik deze, maar dat duurde dus nog eens drie dagen vooraleer ik deze had. Dan het bestand opnieuw doorgestuurd (17Mb groot, Jpeg van 300DPI 40*60cm) en na anderhalve week een nieuw exemplaar. Nu hadden ze het weer voor elkaar gekregen om een serienummer in de linkerbovenhoek te plaatsen. Deze mogen ze dus nog eens opnieuw doen. Colormailer hoeft voor mij echt niet meer dus, en gelukkig heb ik een fotograaf gevonden die vanaf april zijn eigen drukkertje staan heeft waarmee ik zelfs tot 60*90 kan gaan en het ganse proces mag meevolgen.
    Da is raar. Ik heb ook zo een poster ontvangen met een probleem de harde kartonnen buis waarin de poster geleverd werd was helemaal geplooid (ik vermoed dat men er bij de post overgereden was). Gevolg poster ook naar de vaantjes natuurlijk. Ik heb dus ook een klachtenmail gestuurd en men vroeg mij door tegeven over welke poster het juist ging en ik heb em zelfs niet moeten heropladen want hij stond nog op hun server en een week later had ik de poster deze keer wel in normale toestand.

Nu ja wil je de beste kwalitiet moet je volgens mij spector nemen wil je prijs kwaliteit best voor pixum gaan.

Comment

Working...
    X