Het zat er natuurlijk aan te komen. Zoveel D70-eigenaars hadden al gemeld last te hebben van het 'Blinking Green Light Of Death' dat ik mij begon af te vragen waarom ik gespaard bleef... Wat had ik in godsnaam misdaan om uit de club van BGLOD-ders gesloten te worden?
Maar toen... na een - vanzelf verdwenen - eerste waarschuwing, daar was het... de knipperende groene LED als enig teken van leven van een voor de rest morsdood toestel... Ik kon mijn geluk niet op, ik hoorde erbij!!!
Op basis van de ervaringen die ik hier heb gelezen ben ik vandaag zelf langs geweest bij Procirep-Belux in Brussel-Zaventem.
Met deze post wil ik jullie vooral objectief verslag uitbrengen van de service. Het onthaal was erg vriendelijk. Ik werd in het Frans bediend (na een schuchtere vraag of het in het Frans mocht) want de Nederlandstalige collega's waren duidelijk druk bezig.
Ze konden het toestel niet onmiddellijk herstellen (dat zou maar al te mooi zijn!) want er was wat achterstand met de levering van de wisselstukken. Ze verwachten dat het wisselstuk dat ze voor deze herstelling nodig hebben binnen de twee weken binnen is.
Alles, inclusief mijn gsm-nummer, werd netjes genoteerd. Ze gaan me contacteren zodra de herstelling gebeurd is.
Een positieve eerste kennismaking dus, nu afwachten hoe snel alles in realiteit zal verlopen. Ik houd jullie op de hoogte!
Ik ga nu rustig genieten van mijn nieuwe BGLOD-status en jullie foto's...
Pol
Maar toen... na een - vanzelf verdwenen - eerste waarschuwing, daar was het... de knipperende groene LED als enig teken van leven van een voor de rest morsdood toestel... Ik kon mijn geluk niet op, ik hoorde erbij!!!
Op basis van de ervaringen die ik hier heb gelezen ben ik vandaag zelf langs geweest bij Procirep-Belux in Brussel-Zaventem.
Met deze post wil ik jullie vooral objectief verslag uitbrengen van de service. Het onthaal was erg vriendelijk. Ik werd in het Frans bediend (na een schuchtere vraag of het in het Frans mocht) want de Nederlandstalige collega's waren duidelijk druk bezig.
Ze konden het toestel niet onmiddellijk herstellen (dat zou maar al te mooi zijn!) want er was wat achterstand met de levering van de wisselstukken. Ze verwachten dat het wisselstuk dat ze voor deze herstelling nodig hebben binnen de twee weken binnen is.
Alles, inclusief mijn gsm-nummer, werd netjes genoteerd. Ze gaan me contacteren zodra de herstelling gebeurd is.
Een positieve eerste kennismaking dus, nu afwachten hoe snel alles in realiteit zal verlopen. Ik houd jullie op de hoogte!
Ik ga nu rustig genieten van mijn nieuwe BGLOD-status en jullie foto's...
Pol
Comment