Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Den deze is er geweest en is zeer tevreden van de gratis reiniging ... had ook niet veel te riskeren.
Was het niet goed moest ik hem gewoon zelf nog eens kuisen en dat moest ik anders zowizo ook doen.
Dat systeem met dat borstelke lijkt mij in ieder geval beter te werken dan de sensor swab ... ok, ik heb het zelf nog niet geprobeerd en die kerels doen niets anders van de ganse dag maar toch.
Dit moet ik in elk geval ergens vastkrijgen, weet nog niet waar maar zoek dit wel uit. Tips altijd welkom.
Ben trouwens enige interessante info te weten gekomen betreffende garanties en dergelijke ... er kan veel meer dan wat sommigen vermoeden.
Het enige wat ik minder vond aan deze aktie is de "promotie van de dag" ... een 400D aan een goed prijsje kan me echt niks maken als ik al een 10D en 5D bezit hoor.
Dat systeem met dat borstelke lijkt mij in ieder geval beter te werken dan de sensor swab ... ok, ik heb het zelf nog niet geprobeerd en die kerels doen niets anders van de ganse dag maar toch.
Dit moet ik in elk geval ergens vastkrijgen, weet nog niet waar maar zoek dit wel uit. Tips altijd welkom.
Gisteren ook geweest 300D laten kuisen. Was dik in orde. Had een hardnekkig stofje. CANONMAN heeft dat fijn voor mij opgelost. Dan met Frankske onderhandeld over een 30D. En samen met twee ander collega's er drie gekocht voor een nerderlands prijske.
Het borsteltje is inderdaad al zoiets.
Bij die van hem was was ook een ander stukje bij met een motortje om die borstel te laten draaien en dus te reinigen en statisch op te laden.
Ik zou die mannen eens kunnen contacteren en de vraag stellen welke zij gebruiken, die moeten dan zekers goed zijn.
Vermoedelijk zijn er wel verschillende bedrijven die zoiets maken.
Ik heb het geweten waar je die borsteltjes kon krijgen.
Ze kwamen rond de 120eur geloof ik, zal het eens proberen op te zoeken, heb het vroeger op dit forum gelezen gehad hoor.
Trouwens bij Robyns stond er toen een knappe dame voor me met een zakje van BD
Comment