Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Robyns

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto Robyns

Wie is er hier allemaal van jullie naar foto Robyns geweest om zijn Toestel te laten kuisen?
    Zijn jullie tevreden?

Groetjes Killerke
    www.knfotostudio.be

Re: Foto Robyns

Is niemand daar geweest?

killerke
    www.knfotostudio.be

Comment

Ik zou proberen iets meer geduld te hebben dan een half uurtje
      http://kasper.photography & Flickr

Comment

Hakki,

Heb ook een uitnodiging ontvangen maar de Canons waren nog helemaal proper. Heb m'n beurt dus maar aan iemand anders gelaten .

Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

ik ben er vandaag mijn nieuwe toy gaan halen en het zou een succes geweest zijn. er waren 65 man gepasseerd end as niet slecht vind ik.

voor de nikon boys onder ons in november is het onze toer.

Comment

Den deze is er geweest en is zeer tevreden van de gratis reiniging ... had ook niet veel te riskeren.
            Was het niet goed moest ik hem gewoon zelf nog eens kuisen en dat moest ik anders zowizo ook doen.

Dat systeem met dat borstelke lijkt mij in ieder geval beter te werken dan de sensor swab ... ok, ik heb het zelf nog niet geprobeerd en die kerels doen niets anders van de ganse dag maar toch.

Dit moet ik in elk geval ergens vastkrijgen, weet nog niet waar maar zoek dit wel uit. Tips altijd welkom.

Ben trouwens enige interessante info te weten gekomen betreffende garanties en dergelijke ... er kan veel meer dan wat sommigen vermoeden.

Het enige wat ik minder vond aan deze aktie is de "promotie van de dag" ... een 400D aan een goed prijsje kan me echt niks maken als ik al een 10D en 5D bezit hoor.
            Last edited by VerSeg; 7 oktober 2006, 00:57.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dat systeem met dat borstelke lijkt mij in ieder geval beter te werken dan de sensor swab ... ok, ik heb het zelf nog niet geprobeerd en die kerels doen niets anders van de ganse dag maar toch.

Dit moet ik in elk geval ergens vastkrijgen, weet nog niet waar maar zoek dit wel uit. Tips altijd welkom.
              Is het dit wat je bedoelt ?

Comment

Dag Gasten,

Gisteren ook geweest 300D laten kuisen. Was dik in orde. Had een hardnekkig stofje. CANONMAN heeft dat fijn voor mij opgelost. Dan met Frankske onderhandeld over een 30D. En samen met twee ander collega's er drie gekocht voor een nerderlands prijske.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door killerke101 Bekijk bericht
                  Wie is er hier allemaal van jullie naar foto Robyns geweest om zijn Toestel te laten kuisen?
                  Zijn jullie tevreden?

Groetjes Killerke
                  Werd dit ergens aangekondigd? Of was dit een eenmalige aktie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeJa Bekijk bericht
                    Werd dit ergens aangekondigd? Of was dit een eenmalige aktie?
                    Dit was op uitnodiging.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                      Is het dit wat je bedoelt ?
                      Het borsteltje is inderdaad al zoiets.
                      Bij die van hem was was ook een ander stukje bij met een motortje om die borstel te laten draaien en dus te reinigen en statisch op te laden.

Ik zou die mannen eens kunnen contacteren en de vraag stellen welke zij gebruiken, die moeten dan zekers goed zijn.

Vermoedelijk zijn er wel verschillende bedrijven die zoiets maken.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Ben trouwens enige interessante info te weten gekomen betreffende garanties en dergelijke ... er kan veel meer dan wat sommigen vermoeden.
                        Graag wat meer uitleg hierover. Dat belangt iedereen wel toe vermoed ik.

Groetjes

marc
                        http://www.pbase.com/neos_marc

www.caridina.be

Comment

Ik heb het geweten waar je die borsteltjes kon krijgen.
                          Ze kwamen rond de 120eur geloof ik, zal het eens proberen op te zoeken, heb het vroeger op dit forum gelezen gehad hoor.
                          Trouwens bij Robyns stond er toen een knappe dame voor me met een zakje van BD

Killerke
                          www.knfotostudio.be

Comment

is dit wat je bedoeld ?

Shop for VisibleDust products! Arctic Butterfly Sensor Brush, swabs for sensor cleaning, cleaning liquids, Sensor Loupe, Zeeion blower, VDust Plus, Sensor Clean, Smear Away, accessories.

te krijgen bij http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...t.php?idc=1184

gr,
                            Last edited by dimiver; 8 oktober 2006, 14:24. Reden: update
                            Nikon Coolpix E4300.
                            Panasonic Lumix DMC-FZ5.
                            Nikon D50,

....NORMAL PEOPLE SCARE ME.....

http://www.dimnet.be

Comment

Ja dat zijn ze inderdaad :-)
                              heb dus voor niets gezocht

Bedankt Killerke
                              www.knfotostudio.be

Comment