Na aankoop en gebruik van de Olympus E500 vind ik de volgende zaken het vermelden waard. Ik had vroeger in het forum iets gelezen van iemand die kloeg over het scherpstellen van de lenzen en ja hoor, vandaag heb ik de eerste drie foto's die ik genomen had moeten deleten omdat ze onscherp waren. Tijdens het scherpstellen ondervond ik dat de camera geen pieptoon gaf, daarna kwam de pieptoon terug en waren de foto's zeer goed. Nog iemand ervaring met dat fenomeen, laat maar iets weten.
Over het aan en uitzetten van het geluid ook nog een woordje, bij het aanzetten geeft het een piepsein bij het scherpstellen, ik denk dat dat alles is of overzie ik er een paar?
Een pluspunt vermelden, niet alles negatief dus, prachtige foto's gemaakt op het water, maar opassen voor de zonnestand en de belichting anders zijn de donkere gedeelten onderbelicht.
Over het aan en uitzetten van het geluid ook nog een woordje, bij het aanzetten geeft het een piepsein bij het scherpstellen, ik denk dat dat alles is of overzie ik er een paar?
Een pluspunt vermelden, niet alles negatief dus, prachtige foto's gemaakt op het water, maar opassen voor de zonnestand en de belichting anders zijn de donkere gedeelten onderbelicht.
Comment