Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem bij olympus E300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem bij olympus E300

    Zit met een probleempje op mijn toestel. Sinds enkele weken begon mijn toestel af en toe een volledige zwarte foto te nemen. Maar vorige week was dit al 9 op 10 foto's die volledig zwart zijn. De foto's die hij wel neemt zijn perfect qua kleuren en scherpte, dus ik denk dat hij de beeldinfo wel neemt maar niet doorgeeft ... Iemand hiermee ervaring ? toestel is nu binnen voor nazicht maar in de winkel wisten ze zelf niet wat dit kon zijn...
    Canon Eos 1DMkIIn -Canon EF 16-35mm L II - Canon EF 70-200mm F 2.8 L USM - Canon EF 50mm F 1.8 II - Canon Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Probleem bij olympus E300

    Oorspronkelijk geplaatst door Christophe83 Bekijk bericht
    Zit met een probleempje op mijn toestel. Sinds enkele weken begon mijn toestel af en toe een volledige zwarte foto te nemen. Maar vorige week was dit al 9 op 10 foto's die volledig zwart zijn. De foto's die hij wel neemt zijn perfect qua kleuren en scherpte, dus ik denk dat hij de beeldinfo wel neemt maar niet doorgeeft ... Iemand hiermee ervaring ? toestel is nu binnen voor nazicht maar in de winkel wisten ze zelf niet wat dit kon zijn...

    Comment


    • #3
      Re: Probleem bij olympus E300

      Beste Christophe,
      zou je me kunnen uitleggen wat de oorzaak is van het maken van zwarte foto's? Graag mailen naar evert.meijs@pandora.be dank je wel!

      Comment

      Working...
      X