Hallo, mijn naam is Peter en ik heb het volgende probleem.
Drie en half jaar geleden heb ik een Minolta Dimage 7i camera gekocht voor € 1114,00.
Juli dit jaar kreeg mijn camera een defect, na wat zoeken op het internet bleek het om een productiefout te gaan in de beeldchip.
Per 31 maart heeft Minolta zich teruggetrokken uit de markt en heeft Sony de service en verplichtingen terzake van onder andere digitale camera’s overgenomen.
Ik heb destijds 5 jaar garantie bijgekocht in de winkel (Steenweg in Utrecht)
En nu mijn probleem en tevens vraag.
De winkel bied mij nu (na 12 weken) een Panasonic FZ-30 aan twv € 498,00 of een Panasonic FZ-50 twv € 535,00 met bijbetaling van een nog onbekend bedrag.
Is dit een vergelijkbare camera qua opties/mogelijkheden, en qua merk?
Moet Sony niet met een voorstel komen?
Gezien het een productiefout is heb ik dan geen recht op geld terug?
Graag advies.
Groeten Peter
Drie en half jaar geleden heb ik een Minolta Dimage 7i camera gekocht voor € 1114,00.
Juli dit jaar kreeg mijn camera een defect, na wat zoeken op het internet bleek het om een productiefout te gaan in de beeldchip.
Per 31 maart heeft Minolta zich teruggetrokken uit de markt en heeft Sony de service en verplichtingen terzake van onder andere digitale camera’s overgenomen.
Ik heb destijds 5 jaar garantie bijgekocht in de winkel (Steenweg in Utrecht)
En nu mijn probleem en tevens vraag.
De winkel bied mij nu (na 12 weken) een Panasonic FZ-30 aan twv € 498,00 of een Panasonic FZ-50 twv € 535,00 met bijbetaling van een nog onbekend bedrag.
Is dit een vergelijkbare camera qua opties/mogelijkheden, en qua merk?
Moet Sony niet met een voorstel komen?
Gezien het een productiefout is heb ik dan geen recht op geld terug?
Graag advies.
Groeten Peter
Comment