Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon fotografeert met Nikon ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon fotografeert met Nikon ???

Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk bericht
    Inderdaad. Ik denk niet dat het wereldschokkender is dan dat BMW zijn wagens naar de dealers laat brengen en dat de transporteur per toeval een truck inzet met een Mercedes "ster" op het radiatorrooster. Of bvb op Photokina op de stand van HP hun nieuwe 9180 printer aangestuurd wordt vanuit een Mac.

Als men hier moet achter zoeken dat BMW niet in staat is om vrachtwagens te maken en bij "aartsvijand" Mercedes moet aankloppen, of dat HP niet in staat is om PC's te bouwen omdat ze een Mac gebruiken om een foto uit hun printers te laten rollen, 'tja dan moet men zich daar maar bezig mee houden zeker. Pff, ik lig daar niet wakker van. En als men dit grappig vindt, och ja. Maar een dijenkletser is dit nu ook weer niet, hé.
    neen, dat zou anders zijn.
    moest je bij aankoop van een bmw rijlessen krijgen in een mercedes, das het zelfde
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
      neen, dat zou anders zijn.
      moest je bij aankoop van een bmw rijlessen krijgen in een mercedes, das het zelfde
      Een beetje ver gezocht, niet?

Comment

Ik vond al dat die foto's op niks trokken....nu begrijp ik het

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Een beetje ver gezocht, niet?
          het hele gedoe is vrij zinloos en idioot daarom moet je het niet idioter maken

fotolessen aanbieden en de foto's maken met andere cameras. 't is het einde van de wereld niet. eerder een schoonheidsfoutje.

maar dat vergelijken met bmw die zen auto's met een mercedes vrachtwagen vervoert is het nog idioter maken.
          foto als spiegel of als venster?

Comment

Fantastisch om hier terug maar eens te zien hoe hun beeldneembakje het verlengstuk blijkt te zijn van hun ****
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
              Ik vond al dat die foto's op niks trokken....nu begrijp ik het

Pffff, zwak...
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Pffff, zwak...
                Net zoals het hele topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk bericht
                  Inderdaad. Ik denk niet dat het wereldschokkender is dan dat BMW zijn wagens naar de dealers laat brengen en dat de transporteur per toeval een truck inzet met een Mercedes "ster" op het radiatorrooster.
                  Als men hier moet achter zoeken dat BMW niet in staat is om vrachtwagens te maken en bij "aartsvijand" Mercedes moet aankloppen
                  niet echt een vergelijk he.... Canon maakt wel degelijk ZELF fototoestellen, BMW geen vrachtwagens...
                  Komiek dat het vooral de canongebruikers zijn die zich precies gepikeerd voelen.
                  Dat vind ik nog het meest hilarische aan al da gepost hier... Komkommertijd LOL

mvg
                  Caro
                  www.myspace.com/photocaroline

Comment

Om er nog eens eentje te geven...

hotmail draaide voor windows 2000 server op .... UNIX
                    Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg Bekijk bericht
                      Komiek dat het vooral de canongebruikers zijn die zich precies gepikeerd voelen.

mvg
                      Caro
                      Nagel op de kop!

Hopelijk maakt een ander merk ook zo eens een blunder, dan vindt iedereen het een goeie grap.

Comment

mvg
                        Caro
                        Dat valt me ook op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
                          Ik kan me inbeelden dat de mensen die de reclame voor Coca Cola maken ook wel eens Pepsi durven drinken. ... knip ...
                          nog maar 's off-topic:

klopt. In 'Odyssey: Pepsi to Apple' vertelt de ex-baas van Apple John Sculley dat hij initieel bij pepsi werkte, en op weg was naar de post van CEO van pepsi. Pepsi had toen een grote reclamecampagne die de 'pepsi-test' werd genoemd, en waarbij cola blind werd geproefd. Bleek dus dat de amerikanen (grote zoetekauwen) liever het zoetere pepsi dronken dan het iets minder zoete cola. Toen werd aan Sculley gevraagd of hijzelf de test wou doen. Pech... blind bleek hij liever cola dan pepsi te drinken...
                          de man is er zelf niet echt beter op geworden: hij werd dus CEO van Apple, waarbij hij uiteindelijk Steve Jobs (1 van de oprichters ) ontsloeg. Jobs heeft toen Next opgericht, wat het ook niet echt goed deed, maar sculley deed het nog minder goed met apple. met apple op apegapen hebben ze uiteindelijk sculley eruitgegooid en jobs weer binnengehaald; de next is de basis van de nieuwe applecomputers, jobs ontwikkelde de i-pod, and the rest is history...

erik

erik
                          erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

BMW geen vrachtwagens...
                            Nog nooit een X5 gezien zeker?
                            mvg
                            Bert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                              Wie amuseert zich nu ook met die fotootjes eraf te halen om de EXIF te bekijken? Niets beter te doen??
                              Misschien iemand die gewoon geïnteresseerd is in de instellingen van een camera bij een bepaald shot? Ik zie hier in veel topics de vraag komen: waar zijn de exif-gegevens?
                              Canon EOS 30D met te weinig én mindere kwaliteit glas ( EF 35-80mm 1:4-5.6 en EF 75-300mm 1:4-5.6 II ultrasonic )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb Bekijk bericht
                                Nog nooit een X5 gezien zeker?
                                Da's toch een tractor PC Hooftstraat tractor Of was dat nu de VW Touareg volgens Jeremy Clarkson

Ff on topic: wat maakt het uit met welk toestel het is gefotografeerd. Belangrijk is toch met welk toestel jij fotografeert
                                Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                                lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
                                X