Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eerste 400D

Ik heb momenteel de 300D en ik denk de overstap naar de 400D zich nu wel gaat lonen.(twee bodys is ideaal)
    Ik was ook eerst van zinnens de 30D aan te schaffen, maar gezien de prijs van de 400 heb ik mij nu bedacht, maar....... ik wacht nog enkele maandjes af op de echte results van de 400D moesten die dan toch tegenvallen dan kan ik nog altijd terugvallen op de 30D.
    Over de 300D ben ik tevreden,minpuntje is wel de trage opstarttijd en het kleine lcd monitor, de 400D is op dat punt een echte verbetering.

Afwachten is de boodschap
    Groeten Sensor

Comment

Hier nog een foto met de 400D op 1600 iso zonder flits
      Foto is niet perfekt scherp , maar dat is de volgende stap een nieuwe lens

Gr Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart1961 Bekijk bericht
        Hier nog een foto met de 400D op 1600 iso zonder flits
        Foto is niet perfekt scherp , maar dat is de volgende stap een nieuwe lens

Gr Bart
        Ideaal om vergelijken zou een 100% crop van een schuwpartij zijn. Deze foto toont alvast dat 1600 ISO een bruikbare optie is.
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Hoe zit het eigenlijk met de constructiekwaliteit van de 400D?
          Is daar een verschil met de 350D? Ondertussen even robuust en stof- en
          spatwater bestendig als De Nikon D-200?

Comment

Tuurlijk niet zoals de D200 van Nikon. Ik denk dat het zelf niet beter zal zijn dan de 350D, materiaalkeuze zal net dezelfde zijn.

Comment

Hoe zit het eigenlijk met de constructiekwaliteit van de 400D?
              Is daar een verschil met de 350D? Ondertussen even robuust en stof- en
              spatwater bestendig als De Nikon D-200?
              Euh, dat denk ik niet (van de 350D weet ik het niet).....maar voor mij alvast goed genoeg, wat wil je voor die prijs?
              De Nikon D200 kost dubbel zo veel.

Als je de magnesiumlegering bedoelt moet je naar de EOS 30D gaan
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                Ideaal om vergelijken zou een 100% crop van een schuwpartij zijn. Deze foto toont alvast dat 1600 ISO een bruikbare optie is.
                Dat is wel een groot pluspunt. mvg dundistel

Comment

Working...
                X