Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste 400D

Zo ik ga nu op weg naar topfoto , de eerste 10 stuks 400D kits zijn gearriveerd bij Ingo en 1 daarvan is voor mij , hij heeft me net gebelt
    Zodra ik terug ben vanmiddag laat ik wel meer weten

Re: Eerste 400D

Ben héél benieuwd, twijfel momenteel tussen eerst de Canon 10-22 lens of eerst een 2e body 400D aan te schaffen (mijne 350D wordt dan 2e body en de 400D eerste body)

Maar wacht nog effe af hoe de ruisverhouding op de nieuwe 10mb sensor zal zijn bij ISO1600.

Hou ons op de hoogte ...

Johan

Comment

Ik ben ook benieuwd. Zou het mogelijk zijn om mij een voorbeeld RAW file toe te sturen als je daar tijd voor hebt? Dan kan ik testen of idimager die goed kan verwerken...

b.v.d.
      support@idimager.com

Comment

Zo ik ga nu op weg naar topfoto , de eerste 10 stuks 400D kits zijn gearriveerd bij Ingo en 1 daarvan is voor mij , hij heeft me net gebelt
        Zodra ik terug ben vanmiddag laat ik wel meer weten
        Geweldig!! IK heb zelf gebeld en er een aan de kant laten leggen, ik vertrek nu dus ook richting Düren

Ik kijk al echt uit, ik zal voorlopig de Kit 18-55mm nemen om te beginnen.

Tot vanavond mensen
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
          Geweldig!! IK heb zelf gebeld en er een aan de kant laten leggen, ik vertrek nu dus ook richting Düren

Ik kijk al echt uit, ik zal voorlopig de Kit 18-55mm nemen om te beginnen.

Tot vanavond mensen
          laat maar vlug iets weten in verband met de prestaties van de 400D ik sta ook te popelen
          Groeten Sensor

Comment

Ik heb ook eentje aan de kant laten leggen, ga hem morgen halen.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ben net terug , batterij opladen en dan kunnen we aan de gang,
              Het ziet er op het eerste gezicht allemaal zeer netjes uit
              Wel Grip erbij gekocht , dezelfde als voor de 350D
              Perfekt ontvangst door Ingo met een heerlijk kopje koffie
              De eerste 400D die nu in nederland is en de eerste die bij ingo de winkel is uitgegaan ( eigenlijk wel grappig)
              nou tot later
              Last edited by Bart1961; 8 september 2006, 14:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kerstenj Bekijk bericht
                Ben héél benieuwd, twijfel momenteel tussen eerst de Canon 10-22 lens of eerst een 2e body 400D aan te schaffen (mijne 350D wordt dan 2e body en de 400D eerste body)

Maar wacht nog effe af hoe de ruisverhouding op de nieuwe 10mb sensor zal zijn bij ISO1600.

Hou ons op de hoogte ...

Johan
                Nou Johan die ruisverhouding zit wel goed , ik ben nog vollop aan het testen
                De camera bevalt prima

Comment

Ik ben benieuwd hoe de camera presteert t.o.v. de 350d.
                  Vooral ruis en scherpte......

Peter.
                  www.dpix.nl event photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart1961 Bekijk bericht
                    Nou Johan die ruisverhouding zit wel goed , ik ben nog vollop aan het testen
                    De camera bevalt prima
                    dan toch misschien eerst 400D aankopen en daarna pas de 10-22 lens, er zit nog wel een cashback op de lens tot eind dit jaar, dus lang uitstellen kan me 100 Euro kosten

Ik zie wel dat top-foto alleen de body met kitlens heeft op dit moment, nog niet de body alleen, zal effe met Ingo bellen hoelang de body alleen nog op zich laat wachten.

Alvast bedankt voor de snelle reacties ... ik blijf het topic volgen ... zoals velen zo te zien.

Johan

Comment

Ben net terug , batterij opladen en dan kunnen we aan de gang,
                      Het ziet er op het eerste gezicht allemaal zeer netjes uit
                      Wel Grip erbij gekocht , dezelfde als voor de 350D
                      Perfekt ontvangst door Ingo met een heerlijk kopje koffie
                      De eerste 400D die nu in nederland is en de eerste die bij ingo de winkel is uitgegaan ( eigenlijk wel grappig)
                      nou tot later

Hoi,

Zijn de body-afmetingen van de 400D groter dan die van de 35OD?
                      Ik vond de 350D eigenlijk te klein

Mvg
                      Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                      www.ginodepreter.com

Comment

Volgens de specs zijn de afmetingen van de body gelijk.
                        Hierdoor past ook de batterygrip van de 350d er onder.

Peter.
                        www.dpix.nl event photography

Comment

Ik ben terug en heb mijn camera mee....alles ziet er goed uit en heb al een foto getrokken er mee, en waw wat gaat hij vlug!

Voorlopig heb ik nu geen tijd om verder te doen, want ik moet weg. Maar het is veelbelovend

De service was geweldig bij Ingo met water voor mijn hondjes en cola voor ons

Tot straks laat
                          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

mmmmm ik heb nog wel een probleem de raw bestanden worden niet herkent door Photoshop CS2 met laatste raw update , ook niet door DXO Optics Pro
                            Er zit wel prof software bij van canon zelf die zou ze wel moeten lezen , ga dat eerst eens uitproberen.
                            Of heeft iemand een tip

Gr Bart

Comment

Er zit wel prof software bij van canon zelf die zou ze wel moeten lezen , ga dat eerst eens uitproberen.
                              Of heeft iemand een tip
                              Hallo Bart,

Gefeliciteerd met je 400D, ik denk dat je een primeur hebt ermee Ook nog bedankt voor het CR2 voorbeeldbestand.

De software die bij de camera zit zal wel DPP zijn. Mijn ervaring is dat dat tegenwoordig best een goede tool is geworden. Vooral gebruiken zolang de mannen bij Adobe nog geen ACR update hebben.

Hert

Comment

Working...
                              X