Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

budgetcamera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: budgetcamera

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    Dit is gewoon een prima keuze die je hier maakt. Ik werk zelf met plezier met dit toestel en de resultaten zijn uitstekend...
    geen minpunten gevonden? zo heb ik gehoord dat er bij nachtfoto's met flash er witte punten kunnen voorkomen...

EDIT: ik heb mijn budget kunnen verhogen tot 300€, andere aanraders?
    Last edited by yan; 8 september 2006, 14:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yan Bekijk bericht
      geen minpunten gevonden? zo heb ik gehoord dat er bij nachtfoto's met flash er witte punten kunnen voorkomen...
      Nachtfoto's met flash maak ik weinig, maar op enkele die ik zo heb, komen in elk geval geen witte punten voor .
      Nee, voorlopig geen minpunten dus. Het ding doet het op verschillende vlakken gewoon beter dan ik verwacht had.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

EDIT: ik heb mijn budget kunnen verhogen tot 250€, andere aanraders?
        Een extra paar herlaadbare AA-batterijen + lader, een 2Gb-kaart en een draagtasje, en dan heb je heel misschien nog iets over voor een frisse pint op een terras .
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Een extra paar herlaadbare AA-batterijen + lader, een 2Gb-kaart en een draagtasje, en dan heb je heel misschien nog iets over voor een frisse pint op een terras .

weet je hoeveel foto's/video's ik met 512mb kan maken? want die memorysticks zijn heel wat duurder dan sd-kaartjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
            Hou rekening dat de filmpjes met de A530 niet echt fameus zijn...

Steve's Digicams:
            You can record movie clips with audio at 640x480 (10 fps) or 320x240 (20fps) resolution, up to 1GB in size.

10 frames = crappy video

Mss ietsje meer uitgeven en voor de A540 gaan ...
            heb nu mijn oog op de a540 laten vallen, 269€ bij vandenborre, kreeg een 7.6 van cnet, iemand ervaring hiermee?

Comment

weet je hoeveel foto's/video's ik met 512mb kan maken? want die memorysticks zijn heel wat duurder dan sd-kaartjes
              Zo uit het hoofd: met mijn 2 Gb ongeveer 670, dus 512 Mb is gedeeld door 4...
              (Ik kan je eventueel wel de link naar een degelijke ebay-verkoper met heel goeie prijzen bezorgen waar ik de mijne gekocht heb.)

Comment

2 vriendinnen van me hebben een nikon coolpix en zijn daar heel tevreden over. Zowel qua makkelijkheid van werking als van de kwaliteit van hun foto´s.
                Wij hebben hier thuis nog zo´n samsung liggen waarmee mijn ma de collecties gaan fotograferen en ik heb die vroeger nog meegenomen op vakantie en ik moet zeggen dat die best wel mooie beelden gaf.
                In de Makro vind je voor jouw budget heus wel een goede camera hoor ook al raden sommige de makro mss af maar je hebt er ook een garantie enzo.
                http://blackletterday.wordpress.com

Comment

Ook deze camera met beeldstabilisatie even bekijken:

Panasonic Lumix DMC-LZ5

Goed voor low-light toestanden

Bij pixmania voor 248 Euro...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
                    Voor gebruik bij weinig licht + compact denk ik dat er maar één camera in de buurt komt van die prijs (als je hem nog nieuw kunt vinden): de Fujifilm F10!
                    Stond de laatste keer dat ik er een tegenkwam nog wel €299 ofzo, maar toen was de F30 nog niet uit.

Groeten,
                    Koen
                    Yep, dat lijkt me ook goed. (Of de F20, maar die zal wel duurder zijn).
                    Die toestelletjes kunnen nog goed overweg met hogere ISO-waarden.
                    Fuji FinePix S100fs

Comment

heb uiteindelijk de canon ixus 60 (aka sd600) gekocht voor 319€ bij de mediamarkt

Canon SD600 review, find out how the SD600 stacks up against the competition in our real-world review with in-depth image quality comparisons.

volgens de reviews is het alvast een goeie aankoop , nu moet ik hem nog zelf testen

Comment

Working...
                      X