Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ricoh Caplio R5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ricoh Caplio R5

Hey,

Ik zit er over na te denken om een nieuw compacje aan te schaffen. De specificaties van de Caplio R5 spreken me wel aan. Alleen ben ik benieuwt of er mensen zijn die de R5 al in gebruik hebben of er testen van bekent zijn. De Caplio serie heeft namelijk redelijk wat last van ruis. Ik wil daarom ook weten of ze het bij Ricoh nu wel onder controle hebben.
    Zijn er mensen die de R5 gebruiken en wat zijn de ervaringen.

Groeten

Re: Ricoh Caplio R5

DIe camera ziet er idd interessant uit.
    Jammer genoeg werd hij pas vorige week voorgesteld en hebben de gebruikelijke site (dpreview, steve's digicam, cameralabs, enz.) hem bij mijn weten nog niet onder de loupe genomen.
    Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

Comment

M'n ouders hebben onlangs een Caplio R4 gekocht en zijn daar zeer tevreden over.
      Omwille van dezelfde ruiskritieken heb ik eens wat zitten proberen en vind de ruis op iso400 nog niet zo slecht als ik overal lees.
      Voor de gewone kiekjes doet deze compact het meer dan goed.
      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Wanneer komt die R5 hier uit en wat is het verschil met de R4 (die er ook nog maar een half jaartje is, dacht ik)?
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jorre Bekijk bericht
          Wanneer komt die R5 hier uit en wat is het verschil met de R4 (die er ook nog maar een half jaartje is, dacht ik)?
          Wanneer: geen idee
          Verschil/press-release: info
          Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
          MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Er zijn enkele winkels in nederland die de R5 in bestelling hebben. Verder weinig nieuws.

Comment

Waar kan ik de r5 kopen in belgie (oost-vl) aan degelijke prijs (in ned 282 euro)?
              azery1@hotmail.com
              hoe noemt mijn kleinkind? Jonas

Comment

Working...
              X