Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

olympus SP350 + ikelite onderw.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• olympus SP350 + ikelite onderw.

hallo,

kan iemand mij helpen om de juiste keuze te maken uit ruime aanbod van
    camera's en toebehoren.
    ik heb zelf nog geen ervaring met onderwaterfotografie maar heb men oog
    laten vallen op een olympus SP350 met bijhorend onderwaterhuis van ikelite.
    dit lijkt me een redelijk toestel om mee te beginen en kwa kostprijs valt dit ook nog mee.
    is dit een goeie keuze of zijn er nog andere .
    zijn er mensen die er al foto's mee gemaakt hebben ?

alvast bedankt
    Steven
    canon EOS450D kitlens 18-55IS - speedlite 430EXII
    canon G7
    www.owfoto-devreese.be

Re: olympus SP350 + ikelite onderw.

zelf wil ik ook de sp350 aanschaffen aangezien deze een hotshoe heeft voor een onderwaterflits. maar ik zou niet de ikelite nemen... wel originele behuizing van olympus.. PT-030

als je naar ikelite wil gaan beter een behuizing voor reflex digitaal.
    twijfel zelf over een hugyfoot voor mijn d70

wat prijzen betreft.. voor de sp350 met pt30 kan ik op dit moment hebben voor 545€ welke prijzen heb jij?
    een vééél te zware rugzak

Comment

Ik heb via eBay ook mooie aanbiedingen gezien van dit toestel. Ik ben nogal een Olympus fan, maar de test op steve-digicams deed me twijfelen http://www.steves-digicams.com/2005_...sp350_pg5.html

Ik heb nu een Olympus µ700 voor in de broekzak, maar ik mankeer toch de P, A en S stand

Daarmee dacht ik mijn µ700 in te wisselen voor een SP 350.
      Maar ik twijfel nu...
      SKurt.be
      www.SKurt.be

Comment

ik spreek hier dan enkel en alleen over het gebruik om er onderwterfotos mee te maken... in de compactclasse is dit het enige toestel met een hotshoe. waardoor je toch ttl kunt flitsen onder water bv ism met de inon z240 pilotlight.. deze combinatie voor onderwter is perfect en zeer toegangkelijk kwa prijs.