Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera Nicon D70S of Canon 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camera Nicon D70S of Canon 350D

Overweeg een van de volgende camera's aan te schaffen.
    Nicon D70S of een Canon 350D, of wachten op de opvolger van
    de Canon ?

Graag een advies, en ook waarom een bepaald type.

Re: Camera Nicon D70S of Canon 350D

De Nikon D80?

Comment

Hoe langer je wacht hoe beter de camera. Maar je kan blijven wachten hé.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Waarom de Nicon D80 in plaats van de D70S ?
        Waarom geen Canon 350D

Wil ook graag weten waarom een advies !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door henri-aalten
          Waarom geen Canon 350D

Ik ken niks van Canon, ik gebruik Nikon, vandaar ...

Waarom de D80 ipv D70s? De D80 is het laatste nieuw model van Nikon, heeft 10MP ipv de 6MP van de D70 ... De D70 is al een 2-tal jaar (of meer) oud als ik me niet vergis. De D80 is daarentegen wel ongeveer 200 euro duurder dan de D70 ... hangt er van af wat je budget is ... Maar de D70 is en blijft een heel goed toestel ...

P.S. Er is weinig verschil tussen Canon en Nikon wat kwaliteit betreft ... In alle tests tussen de 2 merken is te zien dat de verschillen miniem en soms heel subjectief zijn ...

Comment

Waarom geen Canon 350D

Omdat de 400D een groot lcdscherm heeft alsmede een antidust optie tegen stof op het filter. 15 september verkrijgbaar in de winkel.

The Leica Sofort 2 Burton Edition delivers premium design and hybrid convenience—but at twice the price of competitors, is it luxury or just Leica branding?

Comment

Waarom geen Canon 350D

Kijk ik zal het proberen "kort" te verwoorden. De toestellen die jij noemt zullen je naar alle waarschijnlijkheid kunnen bekoren voor een relatief beperkt budget. Beiden hebben onlangs een opvolger gekregen de 400D en de D 80, ook deze zijn zeer goede toestellen met met meer opties en pixels.
              Nu hangt alles van je budget af; zeg je geen probleem ik kan het mij veroorloven en ik koop er de passende KWALITEITslenzen bij (lees DUUR) ga voor de laatste nieuwe toestellen.
              Zeg je wel mijn budget is toch wat beperkt opteer dan liever voor een "oudere" bodys met kwaliteitsglas.
              Nu nog een laatste iets Canon of Nikon (ik laat de andere gemakshalve buiten beschouwing); is het redelijk simpel, pak ze eens vast en zie wat je ligt! Nog één iets misschien ik vin het lenzenarsenaal van Canon net iets betaalbaarder dan dat van Nikon. Persoonlijk vin ik wel dat er meer Nikon tweedehands materiaal op het forum verschijnt.

In de hoop wat licht in de duisternis gebracht te hebben

mvg JVG
              Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Een nadeel van de 350d is voor mij althans dat hij zeer compact is en daarom niet zo goed inde hand ligd als de D70(s).Men kan dit verhelpen door een batt.pack eronder te zetten maar dat is weer een stukje duurder

Comment

Working...
                X