Heden in de winkel van Photo Hall gestaan (2de maal) en een test laten doen tss Canon EOS 350D en de Sony DSLR A100K. Bij beiden werd op volautomatisch gefotografeerd. Ondanks dat de 350d 200€ goedkoper is dan de sony, heeft Canon het helderste beeld. Heb heden een Canon Power Shot Pro1 (prosumer - WSP1) en ben er op zijn zachtst gezegd niet tevreden over. Is 3x terugestuurd naar Canon omdat hij te traag werkt enz, maar hij werkt volgens de (Canon)norm correct (k'zal t'ik het zijn die niet kan werken met dat ding zeker ondanks dat ik vroeger zéér tevreden was over mij analoog Canon AE1). De kleuren tov van een goedkoop Sony zijn niet vergelijkbaar. Kortom ik denk om hem van de hand te doen en terug over te gaan naar een (digitaal)reflex.
DE twee belangrijste eisen zijn snelheid en ondrwerp scherpe en achtergrondvage foto's kunnen maken (wat dus bijna niet lukt met de WSP1). Heeft iemand van jullie reeds ervaring met de nieuwe Sony?
Als ik de replieken hier in BD lees krijg ik wel wat schrikk van het zogenaamd geintegreerde stof (of hoe noemen ze dat ook). Sony zou dit met zijn nieuwe A100 omzeilen of opheffen.
Ik durf met moeite de stap te zetten naar een digi reflex omwille van de negatieve ervaring met mijn Canon WSP1 (koste 1250€).
Wat te denken van de sony kit met zijn tweede lens 300 mm (450 analoog ?).
Kortom ik wens graag een onthoogeling te vermijden.
Graag jullie reactie ?
DE twee belangrijste eisen zijn snelheid en ondrwerp scherpe en achtergrondvage foto's kunnen maken (wat dus bijna niet lukt met de WSP1). Heeft iemand van jullie reeds ervaring met de nieuwe Sony?
Als ik de replieken hier in BD lees krijg ik wel wat schrikk van het zogenaamd geintegreerde stof (of hoe noemen ze dat ook). Sony zou dit met zijn nieuwe A100 omzeilen of opheffen.
Ik durf met moeite de stap te zetten naar een digi reflex omwille van de negatieve ervaring met mijn Canon WSP1 (koste 1250€).
Wat te denken van de sony kit met zijn tweede lens 300 mm (450 analoog ?).
Kortom ik wens graag een onthoogeling te vermijden.
Graag jullie reactie ?
Comment