Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon begint achter te lopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nikon begint achter te lopen?

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh Bekijk bericht
    De reacties waren in zoverre on-topic dat ze wat mij betreft een reactie waren op de kletsverhalen van een heel klein groepje mensen hier iedere kans aangrijpt om op ruzietoon te discussieren over de vermeende voor- en nadelen van Nikon en Canon.

Zoals bekend is het leven van een ieder op BD beperkt omdat vroeg of laat de bezoekers genoeg krijgen van het soort discussies zoals in dit draadje.

Groeten, Miriam

Je hebt daar inderdaad een punt.Het zijn gewoonlijk diezelfde personen waarvan je al op voorhand weet in welke topics ze weer gaan opduiken en ze de topic na verloop van enige tijd (soms erg snel )naar de vaantjes gaan helpen.Spijtig maar het is zo.

Deze personen gaan nu zeggen "lees het niet als het je zo stoort!" en zadelen dus een grote groep mensen op met hun ruzietjes en het etaleren van hun grote vermeende kennis omdat zij vinden dat dat hier moet kunnen.Het zijn gewoon triestige planten en je kan er best eens mee lachen
    Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh Bekijk bericht
      Maar mij heb je niet meer, want ook voor mij is de tijd aangebroken om eens ergens anders te gaan kijken. Iedereen bedankt voor de leuke contacten en heel misschien kom ik hier nog wel eens kijken in de koopjeshoek.

Groeten, Miriam
      Neeeeen!
      Tijd voor een bekentenis, Miriam, jij bent één van de weinigen (sorry aan de rest) die BD af en toe toch nog tot een site maakten waar je effectief (veel) kon bijleren.
      (al heb ik me inderdaad dikwijls bedacht waarom iemand met jouw achtergrond zich nog de moeite getroostte om hier rond te hangen)
      Nu, als het jouw keuze blijft, so be it maar dan mag je me altijd pm'men waar je dan vanaf nu naartoe gaat
      Kris

Comment

jongens, jongens toch wat een discussie. Lijkt wel een stelletje tooghangers dat te diep in het glas gekeken heeft en de oude discussies van de BMW en de Mercedes aan het bovenhalen zijn.
        De topic van Rollin al eens gelezen? Wie ziet het verschil aan de foto of hij gemaakt is met een Nikon of een Canon of ......En daar gaat het uiteindelijk om hé. Een fototoestel dient om foto's mee te maken, of wisten jullie dat nog niet?

Ik ben lid in een fotoclub en ook hier zijn al eens discussies die handelen over materiaalkeuze. We hebben in de club een bord tegen de muur waar de foto's opgeplaatst worden om te beoordelen. Bij zo'n discussie zeg ik ook altijd: Daar op het bord is het te doen jongens, daar moeten de foto's komen, en dan praten we verder. Want het zijn diegenen die nooit foto's ingeven die altijd alles weten.

Groetjes van Luc

Comment

nikon en canon hebben evenwaardige modellen.
          features , snufjes, technische mogelijkheden ... zijn allemaal wel leuk , doch ...

...Waarom een tijger in je tank als er een ezel achter het stuur zit
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
            jongens, jongens toch wat een discussie. Lijkt wel een stelletje tooghangers dat te diep in het glas gekeken heeft en de oude discussies van de BMW en de Mercedes aan het bovenhalen zijn.

Groetjes van Luc
            Inderdaad ... ze moeten beiden onderdoen voor AUDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dasilva Bekijk bericht
              Inderdaad ... ze moeten beiden onderdoen voor AUDI
              http://www.whatcar.com/NonCar/2855113351.jpg

Comment

Working...
              X