Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung PRO815

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samsung PRO815

Geachte,

ik heb sterke interesse om het volgend fototoestel te kopen: Samsung Pro 815

Op http://www.pixmania.be/be/nl/183259/...g/pro815.html# staat de nodige algemene info.
    Op http://www.samsung.com/nl/products/c...Specifications kan je de officiële samsung site bekijken ...

Zijn er mensen onder jullie die met dit toestel ervaring hebben ?
    Zou dit een goede koop zijn ?

Is pixmania OK ? of koop je zoiets beter bij een echte fotograaf ?
    Is Samsung OK ?

Vriendelijke groet,
    Eva.

Re: Samsung PRO815

Oorspronkelijk geplaatst door Eva D
    Geachte,

ik heb sterke interesse om het volgend fototoestel te kopen: Samsung Pro 815

Op http://www.pixmania.be/be/nl/183259/...g/pro815.html# staat de nodige algemene info.
    Op http://www.samsung.com/nl/products/c...Specifications kan je de officiële samsung site bekijken ...

Zijn er mensen onder jullie die met dit toestel ervaring hebben ?
    Zou dit een goede koop zijn ?

Is pixmania OK ? of koop je zoiets beter bij een echte fotograaf ?
    Is Samsung OK ?

Vriendelijke groet,
    Eva.
    Over het toestel kan ik je niets vertellen, wat Pixmania betreft zijn mijn bestellingen en betalingen allemaal perfect verlopen maar ik heb al negatieve berichten gelezen ook. Best toch wel voor zorgen dat er steeds iemand thuis is bij levering heb ik al gehoord.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Kan je bij pixmania ook zelf afhalen ?
      Hebben zij een centraal depot ergens in het Brusselse ?

Vriendelijke groet,
      Eva.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eva D
        Kan je bij pixmania ook zelf afhalen ?
        Hebben zij een centraal depot ergens in het Brusselse ?

Vriendelijke groet,
        Eva.
        Ja hoor, de pagina is wel in het Frans heb ik gezien : http://www.pixmania.be/pr-points-retraits/befr_16.html

mvg,

Francis
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Nu over de camera zelf

Lens : meer dan oké ( bereik)
          Scherm: groot handig , maar het mes snijdt langs 2 kanten = > veel energie verbruik
          Body : Ik vind het een onhandig, instabiel en log geval
          Mvg,
          Marijn

My Flickr

Comment

Toen wij in april een nieuw toestel gingen kopen ging het tussen de Fuji S9500 en de Samsung Pro815. Had thuis al allerhande info over beide vergaard maar eens ik ze in de hand had gehad viel de keuze meteen op de Fuji. De Samsung was echt zeer zwaar. Ik wist meteen dat ik het me daarom zou beklagen als ik hem toch zou kopen. Ook al was vb. het grote scherm heel aanlokkelijk.

An
            http://www.bloggen.be/an
            Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
            Voorheen Fuji Finepix S9500.
            Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

Comment

Toen ik aan het kijken was voor een nieuw toestel heeft deze Samsung ook even op het lijstje gestaan maar is er ook redelijk snel terug afgedonderd

In de testen op DPreview kwam die er toch niet zo goed uit.

Heeft ook geen IS wat zeker geen overbodige luxe is met dat zoombereik.
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

ook bij mij stond ie ooit op het lijstje
                en ook bij mij was ie er heel snel af: te duur in vgl met zijn directe concurrenten (toen toch), te zwaar, geen IS, en niet goed genoeg volgens de testen

over het gewicht: hij was gewoon niet goed in balans te houden met verlengde lens ((al dan niet volledig) tele) en dat zonder IS, dus niet te doen zonder statief

Comment

Wat bedoelt met met IS ?
                  Is dit de beeldstabilisatie ?

Vriendelijke groet,
                  Eva D

Comment

IS is image stabilisation

dus beeld stabilisatie
                    Mvg,
                    Marijn

My Flickr

Comment

Ik beklaag me mijn aankoop van die Samsung alvast niet.

Dat je hiervoor al naar Londen moet gaan... :D Toestel : Samsung Pro815
                      Canon 30D + Canon 17-85 f/4-5.6 IS USM
                      Samsung Pro815
                      http://www.jovanholder.be

Comment

Samsung bestormt de markt met goedkope GSM's, video's, TV's, ...

Waarschijnlijk is hun reflex het duurste wat ze in huis hebben. Misschien geeft een vertrouwd (fotografie)merk je een beter gevoel ?

R.
                        Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Mijn gevoel is toch ook altijd, neem een camera van een merk dat gewoon is van camera's te maken (Canon, Nikon, Olympus....)
                          Wat niet wil zeggen dat dit altijd goeie toestellen zijn.
                          En omgekeerd, ik was zeeeer aangenaam verrast van het toestelletje van mijn oudste zoon, een Sanyo Xact S3 (wordt nu verkocht).

Enfin, altijd eens de reviews raadplegen en daar kun je best op vertrouwen (dpreview, steve-digicams...)

Bij Pixmania kun je het pakket ook laten bezorgen bij een ophaalpunt door Kiala, kost heel weinig. Ik heb dit gedaan met een autoradio, werd berzorgd bij een tankstation in de buurt, en je krijgt netjes via mail een order tracking.
                          SKurt.be
                          www.SKurt.be

Comment

Samsung 815Pro 6maand oud
                            Samsung 815Pro digitale camera. 8,0 Megapixels. Sneider-lens 28tot420mm. 3,5inch kleuren TFT scherm. Ingebouwde flitser. CF kaart 128Mb. Adapterring Cockin, filters Cockin P345,P342,P121L,UV en skylicht 1b. Batterijlader + 2 batterijen. Lensadapter, lenskap, draagriem en draagtas. Groot statief(Bilora) en klein statief(Hama). Nog onder garantie 24maanden vanaf aankoopdatum 20/01/2006. Bijhorende software. Zéér weinig gebruikt. 600€ 0486/82.69.54

Comment

Krijgt ge hem niet kwijt onder de rubriek 'aangeboden'?

Comment

Working...
                              X