Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat hulp graag bij de aanschaf van mijn eerste toestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wat hulp graag bij de aanschaf van mijn eerste toestel

Dan maar hopen dat hier alles goed gaat en zo blijft want ik typ nu op een laptop die ik bij vdb gekocht heb
    Anderzijds, één slechte ervaring maakt nog geen ...ja wat eigenlijk?

@ Reginald: sorry maar ik begrijp nog altijd niet wat je bedoelde met "ik ben dus zeer tevreden met HP hun garantiedienst" terwijl je enkel wou wisselen van merk met zo weinig mogelijk geldverlies.

Comment

Ik lees net dit draadje na van het begin en besef ineens dat we off topic geraken.

De vraag was een simpel (niet mini want grote handen) toestel voor vakantiekiekjes en wielerwedstrijden. Ik heb geen idee welke instellingen nuttig zijn bij wielerwedstrijden maar een DSLR of prosumer lijkt me overdreven. Akkoord?

Dus een Canon A700 of iets anders, BDers?

Comment

Ik zou ook voor de Canon gaan. 'm schoonbroer heeft er zo eentje en is zeer tevreden.

Een ander schoonbroer heeft dan weer een HP-camera (typenr ken ik niet, 't is een toestelletje van ongeveer 2 jaar oud) en 't is echt triest, zowel qua snelheid, gebruiksgemak en kwaliteit van de foto's.

Voor wielerwedstrijden zou ik toch opletten dat je de sluitertijd manueel kan instellen zodat je echte panning-foto's kan maken.
        Fuji FinePix S100fs

Comment

de a710 met "is" is net aangekondigd, misschien ook wel het overwegen waard...

en ja pol in vandenborre is niet iedereen evenbekwaam voor elke productgroep, net zoals in elke andere "electronica-supermarkt", maar af en toe vind je iemand die van iets bepaalds wel wat meer afweet, zo heb je op de meir ene rondlopen die veel van fotografie kent ...grijns

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fluppe1 Bekijk bericht
            Ik heb een HP gehad voor mijn Pana FZ30.
            NIET !!!!! kopen dus, die HP. Je loopt constant te vloeken en te miljaarden dat ie zoooooooo traag is.
            Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
            Ik zou ook voor de Canon gaan. 'm schoonbroer heeft er zo eentje en is zeer tevreden.

Een ander schoonbroer heeft dan weer een HP-camera (typenr ken ik niet, 't is een toestelletje van ongeveer 2 jaar oud) en 't is echt triest, zowel qua snelheid, gebruiksgemak en kwaliteit van de foto's.
            Toch één en ander een beetje in het juiste perspectief bekijken, jongens. Je kan toch geen (compact) camera vergelijken van enkele jaren terug met een nieuw model van dit jaar? Het snelheidsverschil, de shutterlag, het is toch allemaal heel sterk teruggedrongen de laatste twee jaren.
            Onlangs hebben we nog in een vergelijkende test 4 compacts waaronder de HP onder de loep genomen en het is (zonder de HP specifiek aan te raden) helemaal geen slechte camera.
            Koop om te starten al een camera die goed in je hand ligt.
            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
            X