In een vorig topic heb ik toch een paar interessante redenen gevonden om te upgraden naar een SLR, maar ik wil me er nog niet blauw aan betalen. Ik heb een paar occasie-aanbiedingen die me wel interessant lijken, maar jullie weten allicht wel beter
het interessantste lijkt mij (wegens veel materiaal):
NIKON D-100 Digitale Spiegel Reflex Camera Body + toebehoren
Batterijpack MB-D100 Voor 2 EN-EL3 batterijen of AA batterijen
Flitstoestel NIKON SB-80 DX + toebehoren
Lens SIGMA 28-135mm D Aspherical
voor 950 euro
ik weet dat dat een ouder toestel is, maar de set is wel erg compleet lijkt me.
Een ander is een 350D voor EUR 775,00, met zoom EF 18-55
voor een 300D (dat model vind ik niet op dcresource?) met een zelfde objectief is het EUR 450,00
dan nog een nikon D70 met
AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm f/3,5-4,5G IF-ED
AF 70-300 f/4-5,6D
Metz 28 AF-3n Digital flitser
voor 600 euro
en deze uitroeptekentjes koop je voor 919 euro: CANON EOS 350 D + KIT OBJECTIF AF / EF-S 18-55 mm BLACK STRICTEMENT NEUF ... !!! + 1 Sac HAMA NEUF ... !!! + 1 BATTERIE NB-2LH SUPPLEMENTAIRE ... NEUVE ... !!! + 1 CARTE MEMOIRE COMPACT FLASH ... NEUVE ... !!! + POIGNEE / GRIP BG-E3 ... !!! ... NEUVE ... !!! JAMAIS EMPLOYE ... !!
iemand biedt nog een pentax istdl body alleen aan voor EUR 395,00
enfin, dit zijn gewoon de interessante dingen op ebay. De extra batterijen of battery grips vind ik wel interessant, een flits eventueel ook, al gebruik ik nu op mijn compact heel zelden de flits (liever statief bovenhalen ).
Ik ben dus nieuw met slr's, ik heb geen idee welke van bovenstaande lenzen hun geld waard zijn en welke instapmodellen zijn. Hulp?
P.S. Biedingen lopen nog 5 dagen ongeveer, dus er is even tijd om te reageren...
het interessantste lijkt mij (wegens veel materiaal):
NIKON D-100 Digitale Spiegel Reflex Camera Body + toebehoren
Batterijpack MB-D100 Voor 2 EN-EL3 batterijen of AA batterijen
Flitstoestel NIKON SB-80 DX + toebehoren
Lens SIGMA 28-135mm D Aspherical
voor 950 euro
ik weet dat dat een ouder toestel is, maar de set is wel erg compleet lijkt me.
Een ander is een 350D voor EUR 775,00, met zoom EF 18-55
voor een 300D (dat model vind ik niet op dcresource?) met een zelfde objectief is het EUR 450,00
dan nog een nikon D70 met
AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm f/3,5-4,5G IF-ED
AF 70-300 f/4-5,6D
Metz 28 AF-3n Digital flitser
voor 600 euro
en deze uitroeptekentjes koop je voor 919 euro: CANON EOS 350 D + KIT OBJECTIF AF / EF-S 18-55 mm BLACK STRICTEMENT NEUF ... !!! + 1 Sac HAMA NEUF ... !!! + 1 BATTERIE NB-2LH SUPPLEMENTAIRE ... NEUVE ... !!! + 1 CARTE MEMOIRE COMPACT FLASH ... NEUVE ... !!! + POIGNEE / GRIP BG-E3 ... !!! ... NEUVE ... !!! JAMAIS EMPLOYE ... !!
iemand biedt nog een pentax istdl body alleen aan voor EUR 395,00
enfin, dit zijn gewoon de interessante dingen op ebay. De extra batterijen of battery grips vind ik wel interessant, een flits eventueel ook, al gebruik ik nu op mijn compact heel zelden de flits (liever statief bovenhalen ).
Ik ben dus nieuw met slr's, ik heb geen idee welke van bovenstaande lenzen hun geld waard zijn en welke instapmodellen zijn. Hulp?
P.S. Biedingen lopen nog 5 dagen ongeveer, dus er is even tijd om te reageren...
Comment