Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera of lens upgraden?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Camera of lens upgraden?

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
    Bedoel je niet de Realisten
    MVG, Jeff
    Zo erg is het nu ook niet dat canon HET product is als je van ruis vanaf wilt zijn.

Misschien nog een vraagje voor YellowDuck.
    Hebje enkel last van ruis op je scherm of ook op de afdrukken?
    Misschien kan je eens een voorbeeld foto posten...
    Ruis op het scherm zie je zeer goed, eens je een afdruk laat maken moet je al goed kijken om ruis te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
      Bedoel je niet de Realisten

MVG, Jeff

neen de Exrémisten
      als jullie persé de camera willen met de minste ruis dan moeten jullie (canonliefhebbers) de Fuji S3 nemen
      dat is nog een wereld van verschil tov canon
      (als we toch aan het overdrijven zijn )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971
        neen de Exrémisten
        als jullie persé de camera willen met de minste ruis dan moeten jullie (canonliefhebbers) de Fuji S3 nemen
        dat is nog een wereld van verschil tov canon
        (als we toch aan het overdrijven zijn )
        Er is geen enkele camera die geen ruis vertoont op 1600 iso, laat dat gezegd zijn he, maar op 800 ISO zit je met de Fuji al verdomd goed qua ruis, Eric ( Rikketik ) is er nog regelmatig verbaasd over als hij mijn opname's ziet, sinds ik de S3 gebruik heb ik geen ruisonderdrukkingsprogramma meer nodig. Deze beide foto's zijn op ISO 1600 getrokken met de Fuji S3 ( en de leeuw zat in de schaduw )
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik zou de Nikon D70s houden en een degelijke(r) lens aanschaffen.

De lens blijft veel belangrijker dan het toestel om een goede beeldkwaliteit te behalen.
          Greetz Geert.
          Canon gerief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
            Er is geen enkele camera die geen ruis vertoont op 1600 iso, laat dat gezegd zijn he, maar op 800 ISO zit je met de Fuji al verdomd goed qua ruis, Eric ( Rikketik ) is er nog regelmatig verbaasd over als hij mijn opname's ziet, sinds ik de S3 gebruik heb ik geen ruisonderdrukkingsprogramma meer nodig. Deze beide foto's zijn op ISO 1600 getrokken met de Fuji S3 ( en de leeuw zat in de schaduw )
            Heel slechte voorbeelden, er zit te veel detail in om de ruis te kunnen zien. En ik zie wel ruis (maar denk dat het ook veel compressie ruis is, of door een bewerking)

Comment

Working...
            X