Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 350 D kit 18-55 mm of Panasonic FZ30

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS 350 D kit 18-55 mm of Panasonic FZ30

Dat geluid is electronisch bij de FZ30 in 3 standen, hard zacht en uit. Ik heb hem uit, wat dit geeft je de gelegenheid in stilte of stieken te 'trekken'.

Een DSLR werkt nog altijd electronisch/mechanisch d.m.v. een opklapbare spiegel (met alle voor en nadelen) hetgeen dus een typisch 'klak' geluid geeft. En neen de FZ30 heeft niet net dat typische 'klak' geluid (vind ik).

Comment

Is er echt niemand die bereid is zijn FZ 30 te laten testen in de omgeving van Antwerpen?
      --- Panasonic FZ 50---
      ---Canon Eos 450D---

Comment

@pdspds: Sorry maar ik ben van St-Truiden. Je bent natuurlijk altijd welkom hier

Stuur anders eens een berichtje naar MrsMoe, die is van Kortenberg als ik het goed voorheb, dat is toch een stuk dichter bij Mechelen?
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Bedankt voor de reactie
          --- Panasonic FZ 50---
          ---Canon Eos 450D---

Comment

hoi wat wil je zelf doen,zelf heb ik de canon 350D gehad die heb ik verkocht de foto's die ik maakte waren niet wat ik er van verwachte als ik mooie foto's wou moest ik dure lenzen kopen en na bewerken nu heb ik de canon S3IS en ik vind de foto's mooier niks nabewerken 12xzoom geen lenzen meer verwisselen,van de panasonic weet ik niet veel maar als ik weer mocht kiezen kies ik voor de S3IS.
            ik vind een DSLR is mooi als je maar investeerd in goede lenzen en het niet erg vind om je foto's te moeten bewerken het is wat je zelf wilt.
            ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Comment

Working...
            X