Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 onderdelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: D200 onderdelen

    daar komt men D200 en zoveel meer ook van
    hart vasthouden denk'k in men eigen
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #62
      Re: D200 onderdelen

      Antwoord van kamera-express : We kunnen dit onderdeel op korte termijn niet leveren.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #63
        Re: D200 onderdelen

        Oorspronkelijk geplaatst door JePe
        Het valt niet dikwijls voor, maar deze opmerkingen beginnen wel mijn ..... uit te hangen.
        Precies dat we de grootste sloddervossen zijn, die met hun materiaal zo maar wat rondsleuren zonder naar iets te kijken.
        Trouwens ik heb het dopje er nooit zelf afgehaald want ik gebruik die aansluiting niet.
        Geeuw, heb je anders nog interessante dingen te melden?
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

        Comment


        • #64
          Re: D200 onderdelen

          Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
          Het feit dat 95% dit "probleempje" heeft, bewijst dat we geen sloddervossen zijn maar dat Nikon hier een designfoutje heeft gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer Balistic het zijne kwijt zal zijn. Hij zal dat dan waarschijnlijk hier niet gaan rondzeggen.
          In tegenstelling tot andere rubbertjes zal dit rubbertje mijn pret niet bederven met de D200.

          Hubert
          Bah neen, jong, hubert, ge moogt gerust zijn, zo zit ik niet in mekaar! Ik zal het melden als ik het kwijt ben, maar voorlopig is dat nog niet het geval.
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

          Comment


          • #65
            Re: D200 onderdelen

            Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic
            Geeuw, heb je anders nog interessante dingen te melden?
            Zeer interessante bijdrage, je andere ook trouwens, keep up the good work
            fotosite

            Comment


            • #66
              Re: D200 onderdelen

              Ik stel voor dat we eens concreet bekijken of je een klein groepsaankoopke kunnen doen. Ik wil die admin rommel wel op mij nemen.

              Blijkbaar heeft Alex een adres van 5 Eur per dopje. Veel goedkoper zullen we wel niet geraken

              Als we eenmaal bestellen bij die leverancier, we delen de verzendingkosten + een postzegel kost 0.46. Dan heeft iedereen zijn dopje voor (6 -6.5 Eur) ipv van 11. Als je er meer besteld, dan is het nog minder

              Dus als je wil meedoen stuur een pm met welke dopjes (er zijn twee soorten ) en hoeveel !
              Last edited by JePe; 21 augustus 2006, 20:36.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #67
                Re: D200 onderdelen

                Ik vind het onlogisch om een dopje dat na een paar maanden gebruik losraakt en verdwijnt te willen vervangen door een nieuw dopje dat zich niet anders zal gedragen. Dit is water naar de zee dragen....
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                Comment


                • #68
                  Re: D200 onderdelen

                  Ik zal een nieuwe thread open doen in accessiores want nu staat de oproep wat verloren.
                  Wie doet er mee aan een groepsaankoop voor D200 afsluitdopjes : Afsluitdopje voor het Flitssynchronisatiecontact -> AF Alsuitdopje voor de Afstandsbediening -> AADe prijs per dopje is voorlopig : 5 Eur per stuk (zonder de verzendingskosten) Als we minstens aan 25 stuks per type komen kan er nog iets af. Als je wil
                  Last edited by JePe; 21 augustus 2006, 22:17.
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

                  Comment


                  • #69
                    Re: D200 onderdelen

                    Het feit dat 95% dit "probleempje" heeft, bewijst dat we geen sloddervossen zijn maar dat Nikon hier een designfoutje heeft gemaakt.
                    Designfout? Mijn rubberdopje schroeft er nog altijd mooi op en af. En het gaat ook niet zomaar los door ergens langs te schuren...

                    Comment

                    Working...
                    X