Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 onderdelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: D200 onderdelen

    Al deze dopjes kan je kopen op de Photo-puces die elk jaar doorgaat in de gebouwen van de Coovi te Anderlecht. Soms kan je ze ook vinden op de andere beurzen te Berchem en te Gent. Prijs is ongeveer 5 €.

    Comment


    • #47
      Re: D200 onderdelen

      Ik heb het dopje nog. Ik stop het onmiddellijk in een met rits afgesloten compartimentje van mijn Tamrac-tas van zodra ik het verwijder.

      Overigens, wat is nu 11 euro? Bij Contax en Leica kostten die dingen een veelvoud... Draag er wat meer zorg voor!
      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

      Comment


      • #48
        Re: D200 onderdelen

        Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic
        Ik heb het dopje nog. Ik stop het onmiddellijk in een met rits afgesloten compartimentje van mijn Tamrac-tas van zodra ik het verwijder.

        Overigens, wat is nu 11 euro? Bij Contax en Leica kostten die dingen een veelvoud... Draag er wat meer zorg voor!
        Die dingen draaien zichzelf los na verloop van tijd, moeilijk om dat in te schatten. Vooral op reportage wanneer het vrij snel moet gaan en de camera veel in en uit de tas gaat is dit eigenlijk onvermijdelijk.
        11 euro voor een stukje plastiek van amper 1 gram is vergelijkbaar met de goudprijzen, ik vind dit schandalig duur.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #49
          Re: D200 onderdelen

          Inmiddels al een reactie op een mailtje.
          daar zijn ze al 5 euro. Het wordt dus al aanmerkelijk goedkoper dan de eur 11

          men mag dan hier niet meer schrikken van eur 11,==. dat is toch nog steeds bijna fl 25,== (ouderwetse guldens) voor zo'n flutdopje. Dat is gewoon schandalig. En als Leica nog meer durft te vragen dan is dat nog schandaliger.

          alex
          Website : www.alextimmermans.com
          Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
          Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

          Comment


          • #50
            Re: D200 onderdelen

            Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic
            Draag er wat meer zorg voor!
            Het valt niet dikwijls voor, maar deze opmerkingen beginnen wel mijn ..... uit te hangen.
            Precies dat we de grootste sloddervossen zijn, die met hun materiaal zo maar wat rondsleuren zonder naar iets te kijken.
            Trouwens ik heb het dopje er nooit zelf afgehaald want ik gebruik die aansluiting niet.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #51
              Re: D200 onderdelen

              Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland
              Inmiddels al een reactie op een mailtje.
              daar zijn ze al 5 euro. Het wordt dus al aanmerkelijk goedkoper dan de eur 11

              men mag dan hier niet meer schrikken van eur 11,==. dat is toch nog steeds bijna fl 25,== (ouderwetse guldens) voor zo'n flutdopje. Dat is gewoon schandalig. En als Leica nog meer durft te vragen dan is dat nog schandaliger.

              alex
              Dat ziet er veel beter uit.
              Hoe komen ze aan 5 Eur want het is toch 3.99USD + plus dan nog de verzendingskosten ?

              Voor de masochisten hebben ze blijkbaar ook een Canon dopje voor 2.76 USD
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #52
                Re: D200 onderdelen

                Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                Dat ziet er veel beter uit.
                Hoe komen ze aan 5 Eur want het is toch 3.99USD + plus dan nog de verzendingskosten ?

                Voor de masochisten hebben ze blijkbaar ook een Canon dopje voor 2.76 USD
                Dit is gewoon via een firma in nederland.
                heeft er al iemand Konijn of expres gebeld in nederland ?????????
                Website : www.alextimmermans.com
                Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                Comment


                • #53
                  Re: D200 onderdelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland
                  Dit is gewoon via een firma in nederland.
                  heeft er al iemand Konijn of expres gebeld in nederland ?????????
                  Corne ging iets laten weten.
                  Ik zal hun een mailtje droppen !
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

                  Comment


                  • #54
                    Re: D200 onderdelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                    Het valt niet dikwijls voor, maar deze opmerkingen beginnen wel mijn ..... uit te hangen.
                    Precies dat we de grootste sloddervossen zijn, die met hun materiaal zo maar wat rondsleuren zonder naar iets te kijken.
                    Trouwens ik heb het dopje er nooit zelf afgehaald want ik gebruik die aansluiting niet.
                    Het feit dat 95% dit "probleempje" heeft, bewijst dat we geen sloddervossen zijn maar dat Nikon hier een designfoutje heeft gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer Balistic het zijne kwijt zal zijn. Hij zal dat dan waarschijnlijk hier niet gaan rondzeggen.
                    In tegenstelling tot andere rubbertjes zal dit rubbertje mijn pret niet bederven met de D200.

                    Hubert
                    Hubert

                    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                    Comment


                    • #55
                      Re: D200 onderdelen

                      Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                      Het feit dat 95% dit "probleempje" heeft, bewijst dat we geen sloddervossen zijn maar dat Nikon hier een designfoutje heeft gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer Balistic het zijne kwijt zal zijn. Hij zal dat dan waarschijnlijk hier niet gaan rondzeggen.
                      In tegenstelling tot andere rubbertjes zal dit rubbertje mijn pret niet bederven met de D200.

                      Hubert

                      das schoon gezegd se
                      www.kemizz.com
                      Brand new Blog
                      kemizzdotcomonflickr

                      Comment


                      • #56
                        Re: D200 onderdelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                        Het valt niet dikwijls voor, maar deze opmerkingen beginnen wel mijn ..... uit te hangen.
                        Precies dat we de grootste sloddervossen zijn, die met hun materiaal zo maar wat rondsleuren zonder naar iets te kijken.
                        Trouwens ik heb het dopje er nooit zelf afgehaald want ik gebruik die aansluiting niet.
                        Ik ben het mijn wel niet kwijt, maar toch : goe gezegd !!!
                        fotosite

                        Comment


                        • #57
                          Re: D200 onderdelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                          Ik ben het mijn wel niet kwijt, maar toch : goe gezegd !!!
                          geen probleem hoor

                          hier bij de AD* mag je alles zeggen!


                          anonieme dopjeslozen
                          foto als spiegel of als venster?

                          Comment


                          • #58
                            Re: D200 onderdelen

                            ik ben er daarnet even gaan achterhoren bij freestyle bij mij in de buurt,
                            zij vertelde me dat ze normaal wel een goede prijs moeten kunne maken hiervoor als we er meerdere tegelijk bestellen..

                            ze gingen me een seintje geven van zodra ze prijzen weten ..
                            www.kemizz.com
                            Brand new Blog
                            kemizzdotcomonflickr

                            Comment


                            • #59
                              Re: D200 onderdelen

                              welke freestyle?
                              foto als spiegel of als venster?

                              Comment


                              • #60
                                Re: D200 onderdelen

                                vilvoorde
                                www.kemizz.com
                                Brand new Blog
                                kemizzdotcomonflickr

                                Comment

                                Working...
                                X