Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 onderdelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: D200 onderdelen

    als er mensen zijn die zich geroepen voelen voor zo'n massale inkoopactie
    count me in
    ik ben dat topje ook kwijt geraakt

    Comment


    • #32
      Re: D200 onderdelen

      Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
      best overschakelen naar canon.... dan heb je dit niet voor...
      die zijn belange zo goed niet kwestie waterdichtheid
      en kwalitatief ook een heel stuk minder
      dus ik hou het wel bij een goed merk en gene fisherprice toestelen

      Comment


      • #33
        Re: D200 onderdelen

        Ik heb vandaag antwoord gekregen van Metro :

        <mail>
        Het afsluitdopje voor het flitssynchronisatiecontact kost € 11,00 inclusief BTW. Het dopje voor de afstandsbediening kost eveneens € 11,00 inclusief BTW. Deze producten zijn omwille van de hervormingen binnen Nikon enorm moeilijk leverbaar.
        </mail>
        Zoals te verwachten, dus een dure aangelegenheid voor een dopje 7mm diameter

        Stuur maar een PM als je denkt een aantal goedkopere alternatieven te weten.
        Ik zal de prijs vragen voor +/- 20 stuks.











        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

        Comment


        • #34
          Re: D200 onderdelen

          11 euro voor zon stuk plastic ?!?!?

          zijn er geen bricoleerders onder ons die dat in massa kunnen aanmaken?

          denk aan draaibanken en dergelijke!
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #35
            Re: D200 onderdelen

            Oorspronkelijk geplaatst door elsan
            Ik heb me voor 2 € of zoiets een afdekplaatje van de flitsschoen van de D50
            besteld en dat op de flitsschoen van mijn D200 gezet. Ik zit bijna alle dagen in het veld en met die contactpuntjes bloot is me dat geen werk.
            Raar maar waar : ze hebben dat niet voor de D200 Dus moet je tegen je fotovakhandel gewoon zeggen dat het voor de D50 is, daarvoor kun je die los bestellen
            Zijn allemaal dezelfde, want zelfde flitsschoen!
            Ik heb er vroeger zelfs een van mijn oude Canon A-1 opgezet, maar nu laat ik het er gewoon af want gebruik nogal veel de SB-800.

            Comment


            • #36
              Re: D200 onderdelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit
              Stelletje sloddervossen, jullie zijn zo'n camera niet waardig.
              Maar eens beter uit je doppen kijken, of heb je die ook al verloren.
              Bedankt voor het aanbrengen van een oplossing, doe zo voort zou ik zeggen


              Oorspronkelijk geplaatst door LucD
              Zijn allemaal dezelfde, want zelfde flitsschoen!
              Ik heb er vroeger zelfs een van mijn oude Canon A-1 opgezet, maar nu laat ik het er gewoon af want gebruik nogal veel de SB-800.
              We bedoelen hier wel flitssynchronisatiecontact aan de zijkant van de camera

              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #37
                Re: D200 onderdelen

                We bedoelen hier wel flitssynchronisatiecontact aan de zijkant van de camera
                Uiteraard, dat afdekplaatje van de flitsschoen kun je niet verliezen, dat wordt zelfs niet meegeleverd
                fotosite

                Comment


                • #38
                  Re: D200 onderdelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                  We bedoelen hier wel flitssynchronisatiecontact aan de zijkant van de camera
                  Je m'excuse!...

                  Ik weet dat ook wel, maar ik reageerde eigenlijk op de post van elsan die het had over "afdekplaatje van de flitsschoen van de D50", waaruit ik dan mss. ten onrechte besloot dat hij het had over het flitskontakt bovenaan de camera....

                  Comment


                  • #39
                    Re: D200 onderdelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door LucD
                    Je m'excuse!...

                    Ik weet dat ook wel, maar ik reageerde eigenlijk op de post van elsan die het had over "afdekplaatje van de flitsschoen van de D50", waaruit ik dan mss. ten onrechte besloot dat hij het had over het flitskontakt bovenaan de camera....
                    Ik had het daar idd over omdat ik het eigenlijk nogal cru vond van Nikon van dat bij de D50 wel bij te leveren en bij de D200 niet. Besparingswoede of zo ??
                    't Zijn kleinigheden maar ik voel me gewoon niet op mijn gemak in open veld met die contactpunten open en bloot.
                    fotosite

                    Comment


                    • #40
                      Re: D200 onderdelen

                      Ik heb een fUIJI s3 en ik ben dat dopje voor de 10 pins draadloze afstandsbediening ook kwijt. Is het zelfde dopje als bij de Nikon toestellen.
                      Kan iemand mij daar aan helpen?

                      Comment


                      • #41
                        Re: D200 onderdelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                        Ik had het daar idd over omdat ik het eigenlijk nogal cru vond van Nikon van dat bij de D50 wel bij te leveren en bij de D200 niet. Besparingswoede of zo ??
                        't Zijn kleinigheden maar ik voel me gewoon niet op mijn gemak in open veld met die contactpunten open en bloot.
                        Bij de D70 werd het evenmin geleverd!...

                        Als je de prijzen van die plastic prullaria bekijkt, dan heb ik toch ook zo mijn bedenkingen....

                        BTW, als je die contactpunten telkens goed droogwrijft, dan kan er toch niet veel gebeuren denk ik.

                        Heb dezer dagen ook met een grote paraplu rondgelopen om de D200 en Bigma enigszins droog te houden! Vanmorgen tevoet in de regen nog een haas "geschoten" met de paraplu geklemd in mijn nek!...

                        Comment


                        • #42
                          Re: D200 onderdelen

                          Van het zelfde laken een broek!
                          ;-(
                          Blog: http://kurtsesselle.blogspot.com/

                          Comment


                          • #43
                            Re: D200 onderdelen

                            Ik ben nog aan het kijken via een andere ingang. Dat bedrag van eur 11,== is absurd.
                            GEEN verwijt naar jou JEPE !!. Ik zal jullie op de hoogte houden.

                            groeten

                            alex
                            Website : www.alextimmermans.com
                            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                            Comment


                            • #44
                              Gevonden !!!!

                              Kijk hier even.
                              Die prijs is al een stuk beter.
                              (wel helaas in backorder) maar ik zal er eens een mailtje aan wagen



                              alex
                              Website : www.alextimmermans.com
                              Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                              Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                              Comment


                              • #45
                                Re: D200 onderdelen

                                Ik heb ook al de vraag gesteld aan een van onze huisleveranciers.
                                Hij gaat kijken wat hij voor ons kan doen
                                BD0497BE : Nikon body + glas
                                www.RudyVerrijt.info

                                Comment

                                Working...
                                X