Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Had gehoopt dat het toestel gisteren al aangekomen zou zijn, maar dat is niet het geval
Als't vandaag niet aankomt, stuur ik een mailtje om te vragen waar het blijft...
Is er een mogelijkheid om de locatie te traceren? UPS heeft zoiets toch, dacht ik.
Op de website vind ik ook niet terug welk transportbedrijf de leveringen doet.
Mijn toestel hebben ze maandag ook verzonden, maar ik heb het ook nog niet aangekregen ...
Ik stuur straks ook een mailtje mocht ik het nog niet aangekregen hebben.
Ze maken gebruik van DHL , UPS en GLS , en bij alle drie kan je nochtans je product traceren ..., straks toch maar eens die nummer opvragen
Mijn camera FZ 50(van bij topfoto)
is gisteren middag prima in orde mat alles erbij (ned handleiding enz.) geleverd.
En ik ben er zeer tevreden mee!!!
fotos volgen
Mijn toestel is vrijdag middag aangekomen.
Alles lijkt in orde, behalve...
De zoom knop blokkeert bij het inzoomen
Dat wordt dus terugsturen... heb al geprobeerd bij een paar Canon-verdelers, maar deze vragen verzendkosten (soms zelfs met verzekering).
Heb intussen een e-mail verstuurd naar focusline.
Zouden ze die terug komen ophalen? Ik twijfel er sterk aan...
Ik heb ook een probleem met de bestelling, ze hadden er een batterij voor een Pana TZ-1 bijgedaan in plaats van één voor een Pana FZ-7. Nu moet ik die terugsturen voordat zij de andere opsturen. Op zich geen probleem, maar als ze de extra verzendingskosten van het terugsturen niet gaan terugbetalen, zal ik zeer slecht gezind worden. Uit hun mail kan ik namelijk afleiden dat ze de kosten voor een postpakket (taxipost) niet terugbetalen, maar als je het verstuurd met de gewone post eventueel wel ...
Nu moet ik die terugsturen voordat zij de andere opsturen. Op zich geen probleem, maar als ze de extra verzendingskosten van het terugsturen niet gaan terugbetalen, zal ik zeer slecht gezind worden.
De fout blijft bij hun, dus ik vind dat zij hier wel voor mogen opdraaien.
Ben intussen gaan vragen bij een deel Canon verdelers, en zij willen 't toestel wel opsturen als ik de verzendingskosten betaal. Dan kan ik het nog altijd beter naar Focusline opsturen aangezien de kosten dan hetzelfde zijn.
In uw geval zou ik voorstellen dat je de foute batterij afgeeft aan de leverancier van uw nieuwe batterij, aangezien die wss toch eens terug naar focusline gaat.
De fout blijft bij hun, dus ik vind dat zij hier wel voor mogen opdraaien.
Ben intussen gaan vragen bij een deel Canon verdelers, en zij willen 't toestel wel opsturen als ik de verzendingskosten betaal. Dan kan ik het nog altijd beter naar Focusline opsturen aangezien de kosten dan hetzelfde zijn.
In uw geval zou ik voorstellen dat je de foute batterij afgeeft aan de leverancier van uw nieuwe batterij, aangezien die wss toch eens terug naar focusline gaat.
Je mailt hiervoor met Micheline Boels van Focusline ?
Heb toch maar eens aangedrongen om te zien of ze de verzendingskosten voor hun rekening willen nemen, maar dat had niet echt veel effect.
En het defecte toestel meegeven aan de persoon die het nieuwe toestel levert, doen ze ook niet, omdat ze het defecte toestel eerst willen controleren. Is natuurlijk logisch, mja je kan maar proberen...
Heb eigenlijk nog nooit een pakketje verstuurd naar het buitenland.
Informatie over goede koerierdiensten zijn natuurlijk altijd welkom
Ik heb vandaag de batterij ook teruggestuurd. Ze vroegen om dit onverzekerd in zo'n dikke enveloppe via de post te versturen. Zo bleef de kosten beperkt tot 3.10€ die ze dan ook gaan terugbetalen (inderdaad tot 7€ betalen ze terug).
als het snel en goed moet taxipost ! Wel goed inpakken in bubbelfolie en dan in een andere doos !!
Inderdaad, taxipost is een goede optie. Ze rekenen ook per gewicht , dus ik zou ook een grotere doos nemen en goed vullen met isimo of noppenfolie (weegt toch bijna niets) ...
Comment