Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring focusline.be

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ervaring focusline.be

Hoi!

Ik ben van plan een nieuw, compact toestelletje aan te kopen en mijn oog is gevallen op de Canon Ixus 800 IS. Nu heb ik daarvoor de, volgens mij, laagste prijs gevonden bij focusline.be, maar nergens op dit forum vind ik een verwijzing naar focusline...kan iemand mij zijn ervaringen daarmee of zijn bedenkingen erbij neerpennen? Ik zou niet graag iets bestellen dat niet voldoet, dan geef ik liever enkele tientallen euri meer!

Alvast bedankt!!
    Monkey business
    [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

Re: Ervaring focusline.be

Geen ervaring ermee .maar als je goed kijkt op hun site zie je dat het een duits bedrijf is.ik zou dan toch eens kijken bij topfoto die is hier zeker gekend

Maar ik versta niet dat je liever meerdere euro's uitgeeft aan iets anders dan ben je nog niet zeker dat je deze ius wil ?

Comment

Neen, van 't toestel ben ik al zeker, maar niet van de online-winkel, daarom vraag ik naar bevindingen van deze winkel en als deze niet positief zijn of als er geen zijn, dan geef ik liever enkele euro's meer om het toestel aan te kopen bij een hier vertrouwde winkel
      Monkey business

Comment

Graag had ik ook eens een reactie hierop gegeven, ik heb ervaring met aankoop bij een Duits bedrijf nl. www.ixxpixx.de, prijzen zijn nog een beetje goedkoper en de levering is wel wat trager omdat de vooruitbetaling eerst moet aangekomen zijn, maar er was niets op aan te merken. Een ding goed bekijken alvorens te bestellen, er zijn firma's die serieus doorrekenen op de transsportkosten en dan valt het eindbedrag tegen.

Comment

Tijdens een zoekactie op google ben ik op dit forum gebotst. Ik was namelijk opzoek naar recensies van focusline.be ...

Blijkbaar heeft nog niemand daarmee samengewerkt want ik kan tot dusver geen ervaringen vinden. Nu ja , ik vind dus geen goede , maar ook geen slechte ervaringen ...

Ik heb ze gisteren eens een mailtje gestuurd of de camera (PANA FZ-7) nog in stock was, maar ik heb nog geen antwoord gekregen. Ik heb al wat ervaring met webshops en doe alleen maar zaken als er een goede communicatie is. Jammer genoeg is dat nu nog niet het geval, maar misschien hebben ze in Duitsland nog een extra verlofdag ingelast ofzo. Ik wacht wel tot morgen voor ik een besluit neem...

De site die Leo1944 aangeeft, ziet er ook erg goed uit. Jammer genoeg is mijn Duits ondermaats zodat ik eerst toch eens rustig de site ga uitpluizen ...

Comment

Speelt de garantie ook niet een rol als je in het buitenland (ver van huis) koopt?
            Nikon D70S. Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED. Nikkor AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G.
            Kodak C875.
            Cor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leo1944
              Een ding goed bekijken alvorens te bestellen, er zijn firma's die serieus doorrekenen op de transsportkosten en dan valt het eindbedrag tegen.
              Let wel, der zijn heel wat bedrijven die een verzekering tegen diefstal/schade/verlies tijdens het verzenden incalculeren wat de hogere verzendkosten kan verklaren.
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Och ja , dat was ik wel vergeten te vermelden, de garantie. Dat is natuurlijk een van de minpunten als je in het buitenland koopt, je zal het moeten terugsturen. Indien de mogelijkheid bestaat, toch maar eerst proberen bij een Belgische dealer om de herstelling te laten uitvoeren, indien ze niet te dwars willen liggen denk ik dat er hier ook wel een oplossing te vinden is. Mijn ondervinding is, zolang je een fototoestel niet tegen de grond laat vallen er niet gemakkelijk mankementen optreden.

Mvg
                Leo1944

Comment

We zijn inmiddels al vrijdag, en het mailtje dat ik maandag gestuurd heb, is nog steeds niet beantwoord . Bijgevolg zal ik mijn bestelling ook niet meer bij deze winkel (focusline.be) plaatsen.

Comment

Ik denk hun telefoonnummer gevonden te hebben.
                    Tel: 0721/94178-595
                    --- Panasonic FZ 50---
                    ---Canon Eos 450D---

Comment

Over Topfoto.de: hoelang duurt de levering, na betaling op voorhand?
                      Monkey business

Comment

Ik heb bij Focusline een FZ30 besteld op 15 augustus, betaald via overschrijving naar Duitsland de 17de, en ik krijg zojuist bericht dat de bestelling verzonden is. Ziet er dus allemaal prima uit.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Zelf ben ik ook op zoek naar een Ixus 800.
                          Had deze topic gevonden, en ging even een kijkje nemen op de website van focusline. Maar in mijn verstrooidheid heb ik "focusline.de" ingevuld. Deze blijkt ook te bestaan, en heeft zelfs goedkopere prijzen.

focusline.be: 375 euro
                          focusline.de: 362 euro

Bij beide websites zijn de verzendingskosten 19 euro.
                          Ook vind je bij focusline.de een NB-5L batterij voor maar 13 euro.

Mij lijkt het dus beter te bestellen bij focusline.de (die doorverwijst naar focusline.info).
                          Last edited by bvanaerde; 22 augustus 2006, 09:55.

Comment

op de website van focusline.be vond ik de volgende prijzen :

EOS 350D body 662 Euro
                            EOS 350D kit 644 Euro

Dit leek me nogal sterk (body + lens goedkoper dan body alleen), dus stuurde ik ook maar een mailtje om opheldering te vragen (tijdens het weekend), maar ik ontving ook nog steeds geen enkel antwoord.
                            Ik vrees dat je je mailtjes moet versturen naar hun Duiste adres, in het Duits, om een kans te maken op een aantwoord op je vragen, en dat hun Belgische adres alleen maar een afhaalpunt is.
                            Ik wacht nog eventjes af, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel hoop in dat ik een antwoord zal krijgen.
                            The mind is like a parachute....
                            It only functions when it's open.

Comment

Op mijn mail van maandag 14/08 hebben ze ook nog niet geantwoord, dus ik denk inderdaad dat je ofwel zal moeten bellen of een mail in het duits sturen ...

@ nete , laat je ons zeker wete of je bestelling goed aangekomen is ??
                              Focusline is nu eenmaal de goedkoopste winkel die ik gevonden heb voor mijn artikel.

Comment

Working...
                              X