Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring focusline.be

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ervaring focusline.be

Ik heb daarstraks een nieuwe email gestuurd naar zowel het .be adres als het .de adres, in het Engels.

Van het .de adres kreeg ik vrij snel een geautomatiseerd antwoord dat mijn vraag, vanwege de vele aanvragen voor informatie, ten vroegste binnen 24u kan beantwoord worden.

Het is tenminste een antwoord....
    Ik heb hen wel de opmerking gemaakt dat het niet beantwoorden van emails naar het .be adres hen een slechte reputatie bezorgt....
    The mind is like a parachute....
    It only functions when it's open.

Comment

@Phaedra

Je hebt blijkbaar wel indruk gemaakt want ik heb zopas een mail terug ontvangen!! (in het nederlands zelfs ...)

Quote uit de mail :
      Uw andere vragen kan ik jammer genoeg niet beantwoorden. De man die hier meer van weet is namelijk in verlof.
      Dit kan misschien verklaren waarom het antwoord zolang op zich liet wachten ...

Ik ga nog even wachten tot "nete" alles ontvangen heeft ...

Comment

Ik heb vandaag mail gekregen van Micheline Boelens van Focusline en in het Nederlands. Zij was een weekje in verlof geweest.
        Tot nu toe geen klagen van Focusline, zou de camera morgen of overmorgen moeten ontvangen.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Toch blijf ik het commercieel gezien een grote blunder van Focusline vinden, als je emails van klanten meer dan een week onbeantwoord laat....zelfs geen automatisch antwoord (wat toch makkelijk te programmeren is in geval van verlof)
          Dat is ook de kritiek die ik aan hen heb gezonden.

Comment

Intussen heb ik dus ook antwoord gekregen, in het Nederlands, om te melden dat de prijs op de website is aangepast naar 583 Euro voor de body alleen.

Blijkbaar heeft dat mailtje naar Duitsland toch wat stof doen opwaaien...

Ik ben wel benieuwd wat het qua garantie concreet betekent als je bijvoorbeeld een vervanging of omruiling vraagt...of je een hoop verzendingskosten en wachttijden aan je been hebt of niet.

Comment

Heb gisteren de Ixus 800 besteld via focusline.de
              In combinatie met die extra batterij is dit het goedkoopste dat ik gevonden heb.

Zal laten weten hoe lang het duurt eer 't toestel aankomt.
              Bij elke statusverandering krijg je alvast een e-mail, vind ik wel handig

Comment

De FZ30 camera is dus vanmorgen reeds aangekomen.
                Enige minpuntje: het is een batterijlader met een Amerikaanse stekker.
                Als je een interpretatie schrijft over hun service op één van de Duitse sites, dan krijg je een tegoedbon van 5 euro.

Comment

Nog een laatste reactie: Focusline dus zéér betrouwbaar en zéér snelle levering.

Ik meldde het stekkerprobleem, promt een mailtje dat het er normaal moet bijzitten en nagestuurd wordt.

Ook zit er normaal een Engelse handleiding bij, niet bij de mijne, even gemeld, en hop, wordt ook toegezonden. (de Nederlandse handleiding heb ik gedownload en is afgeprint op A4 formaat, niet zo handig voor onderweg...)

Na-verkoop zorg schijnt dus geen ijdel begrip te zijn bij Focusline.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete
                    De FZ30 camera is dus vanmorgen reeds aangekomen.
                    Enige minpuntje: het is een batterijlader met een Amerikaanse stekker.
                    Als je een interpretatie schrijft over hun service op één van de Duitse sites, dan krijg je een tegoedbon van 5 euro.
                    Betekent dit dan dat het om een amerikaans toestel gaat die voor garantie of herstelling elke keer naar USA moet gestuurd worden? Daarom misschien niet door klant maar wel door focusline.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete
                      Nog een laatste reactie: Focusline dus zéér betrouwbaar en zéér snelle levering.
                      Na-verkoop zorg schijnt dus geen ijdel begrip te zijn bij Focusline.
                      Fijn om te horen. Ik heb altijd zo mijn twijfels bij online aankopen...
                      Normaal gezien moet mijn toestel maandag verzonden worden, spannend

Comment

Ik heb bij topfoto besteld, ik zal jullie ook laten weten hoe het afloopt.
                        Tot nu toe alles prima, maandag wordt het toestel verzonden, iemand een idee hoelang Duitsland-Belgie duurt met de taxipost?
                        --- Panasonic FZ 50---
                        ---Canon Eos 450D---

Comment

En? Je keuze, bedoel ik, wat is het geworden?

Comment

Ik ben voor de FZ50 gegaan.
                            --- Panasonic FZ 50---
                            ---Canon Eos 450D---

Comment

Alvast proficiat met je keuze!
                              Je laat in de showcase nog maar eens zien wat het toestel waard is.

Comment

Zal ik zeker doen,
                                maar weet jij iets van de leveringstijd?
                                --- Panasonic FZ 50---
                                ---Canon Eos 450D---

Comment

Working...
                                X