Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgen D80 geboren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Morgen D80 geboren

zolang het nog niet op de markt is moet je niet naar koopprijzen kijken.
    zoek even op hoe duur een D70 was bij de introductie. kijk na hoeveel een D50 en D200 kosten. de D80 moet daar tussen liggen. nu heb je een idee van de vermoedelijke prijs.
    D80 body only schat ik tussen de 999 en 1199 euro
    D80 body met lens schat ik tussen 1199 en 1299 euro (goedkope kitlens bedoel'k)

ik kan er natuurlijk een beetje of volkomen naast zitten
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe
      Allemaal nog veel te vroeg !
      Wacht tot er een review van deze lens en camera komt. Nu is het koffiedik kijken.

Die 65 mm meer is handig maar als de lens 'soft' is op 135mm dan heb je er ook niet veel aan.

Over 18-70 vind je info genoeg. Trouwens deze lens moet je niet nieuw kopen. Er zij genoeg tweede hands exemplaren op de markt (die amper gebruikt zijn). Zo spaar je weeral 100 eur uit.
      MIsschien ook eens naar andere winkels kijken; ik heb gisteren (of was het eergisteren) op een ander forum gelezen dat Konijn blijkbaar de prijzen van een aantal nikon dingen heeft verhoogd, terwijl dit bij andere winkels (nog) niet zo was.
      Fotolog -DevLog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door louvain
        Man man man,

Ik kijk vandaag op fotokonijn en zie dat de prijs voor de D80 met kitlens 135mm zo maar even aan 1600 EURO staat!!!!

Nu, groot dilemma: ofwel een D80 met de 70mm kitlens, ofwel een canon 20 of 30d met breedhoek kitlens...

grmbl...
        Allee, ik zal je blij maken, bij www.top-foto.de staat dezelfde combinatie 1200 Eur. Maar zoals parakiet al gezegd heeft, dat is louter ter info want het ding is nog niet in de winkels te koop.

Als je als eerste deze camera wil rondlopen, dan zal je meer betalen dan wanneer je nog een aantal maanden wacht. Dus geduld brengt geld op
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

Comment

Allee, ik zal je blij maken, bij www.top-foto.de staat dezelfde combinatie 1200 Eur. Maar zoals parakiet al gezegd heeft, dat is louter ter info want het ding is nog niet in de winkels te koop.

Als je als eerste deze camera wil rondlopen, dan zal je meer betalen dan wanneer je nog een aantal maanden wacht. Dus geduld brengt geld op
          fotoremrandt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door louvain
            Man man man,

Ik kijk vandaag op fotokonijn en zie dat de prijs voor de D80 met kitlens 135mm zo maar even aan 1600 EURO staat!!!!
            Hij staat terug op 1371€
            Ze weten het er ook niet goed denk.
            Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

Comment

Heeft Nikon al iets aangekondigd dat de dag nadien te koop was in de winkel
              Daar gaan toch altijd weken (maanden) over alvorens het vlot (en tegen een aanvaardbare prijs) te krijgen is.
              In het geval van de 18-200 VR is dat al een 10-tal maanden... Als de D80 ook zo'n succes wordt kunnen we misschien van jaren spreken
              ---
              Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
              http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

wij zijn momenteel op t werk zelfs 184.500 handleidingen aan het maken in 17 verschillende talen voor de D80...

Als we aan de "Dutch" versie beginnen neem ik er wel 1 mee

Comment

bleeh
                  Last edited by schumi2002; 30 augustus 2006, 15:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schumi2002 Bekijk bericht
                    Iemand handleiding
                    Ik had liever de camera zelf gehad.
                    Liefst thuis geleverd
                    http://kasper.photography & Flickr

Comment

- Op handleidingen in welke taal dan ook staan er vanwege de uitgever meestal copyrights op!

- Het is dus niet toegestaan om hiervan duplikaten of scans van te maken, laat staan deze te verspreiden via BD!!!.
                      tjah..
                      foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                        tjah..
                        Ah, alsof je uit die 4 blz de gehele handleiding kunt zien.
                        http://kasper.photography & Flickr

Comment

Yes, mijn exemplaar is aangekomen:

Edit mod JLP: De foto is verwijderd, omdat deze niet aan de forumregels voldoet voor wat betreft de afmetingen (max 900 pixels). Een aangepaste foto kun je altijd terugplaatsen in plaats van deze tekst.

De foto staat op m'n homepage.
                          Last edited by Hans Braakhuis; 7 september 2006, 07:40.
                          Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

Comment

Veel ruis

Groetjes,
                            Pol.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

ik wil ook zo een doos in mijn living

hoe om je daar al aan?
                              NIKON D50 - 18-200VR

Comment

hey

weet ni echt waar ik het moet neer pennen dus ja dacht bij me zelf hier zal het wel goed zitten.

mijn vraag op de eerste plaats is
                                wil graag nieuwe fototoestel aan kopen en ik zit te twijfelen tussen de
                                D70s en de D80 dus ik weet ook wel dat de D70 nu verkrijgbaar is
                                voor geen 1000euro meer en dat de D80 er wel een stukje boven zal
                                liggen. het belangrijkste is ik koop dit nie elk jaar opnieuw dus wil ik
                                graag een tijdje er mee verder kunnen. wie zou er opteren voor de D80
                                of D70s en waarom? en loont het de moeite op te wachten op de D80 of
                                nie echt?
                                en als je gaat voor de D70s welke lens zou je er dan bij nemen (paket)
                                en als je gaat voor de D80 welke lens zou je er dan bij nemen? (paket)

iedereen alvast bedankt voor de info

groeten dirk

Comment

Working...
                                X