Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgen D80 geboren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Morgen D80 geboren

Vidi, ik wil niet moeilijk doen; maar is het mogelijk om de volgende keer wat meer leestekens te plaatsen? Dit om de leesbaarheid van uw tekst wat aangenamer te maken.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Vidi, ik wil niet moeilijk doen; maar is het mogelijk om de volgende keer wat meer leestekens te plaatsen? Dit om de leesbaarheid van uw tekst wat aangenamer te maken.
      Inderdaad Vantje.
      Nu ik er op let is het zeer irritant.
      Geen hoofdletters, komma's, enz.

Gr Kees
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Vantje; KvP,
        Echt 'on-topic' lijken deze laatste twee reacties me niet, en aanmoedigend voor een nieuw lid om nog terug te komen zijn ze zeker ook niet!

Vidi,

In de eerste plaats: welkom op dit forum!

Nu even over de inhoud:
        Oorspronkelijk geplaatst door vidi Bekijk bericht
        ik zit te twijfelen tussen de D70s en de D80
        In de eerste plaats moet je natuurlijk zien wat je nodig hebt, wat er in de D80 bijgekomen is tov de D70s en of je bereidt bent om voor dat verschil te betalen. Er zijn redelijk veel websites waar je info en vergelijken van modellen kan opzoeken (bvb http://www.dpreview.com, http://www.steves-digicams.com/ en natuurlijk ook in de andere threads in belgiumdigital.com).

Ook moet je rekening houden met wat je al hebt, bvb de D70s heeft compact flash cards, de D80 SD cards. Als je een van beide al hebt, scheelt dat natuurlijk in prijs. De prijs van de D70s zal zowiezo nog dalen naarmate de D80 meer ingeburgerd geraakt en er zullen ook meer D70s op de tweedehandsmarkt verschijnen.

Over de lenzen kan ik niet veel zeggen, wegens gebrek aan ervaring...
        mvg
        Bert

Comment

Working...
        X