Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het is dus een G3 geworden!!!!!!!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Van harte gefeliciteerd, en heel veel succes met je nieuwe speeltje

Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

Comment

Mimi, proficiat met jouw aankoop. Ikzelf ben vandaag gaan kijken voor een Nikon Coolpix 4300 (hierover meer in een andere topic).
      En wat die foto's betreft, ik heb een fotoalbum op pbase. Tot nu is dat nog gratis, maar binnenkort gaan we moeten betalen. Het is heel eenvoudig om foto's daarop te zetten, zeker als ik dat kan hé?

Comment

Originally posted by Dirtyharry71
        Mimi, anders kun je terecht op www.fototime.com
        30 dagen test
        en daarna of stoppen of betalen
        ongeveer 25€ voor 250MB voor 1 jaar
        valt dus goe mee en 't werkt aangenaam
        ik ben al in test en ga binnenkort betalen
        Bedankt voor de tip Jimmy, het lijkt me inderdaad interessanter dan homestead, toch zeker omdat het hier voornamelijk om de foto's gaat.
        Ik ga er direct werk van maken want ik merk dat er toch veel mensen
        benieuwd zijn naar de resultaten. Verder nog alle anderen bedankt voor de Felicitaties, het is een extra steun in de rug om er ook iets van te maken. Ik ben nog maar een nieuweling op dit forum maar voel me hier al echt thuis. Veel mensen in mijn omgeving snappen mijn passie niet voor het fotograferen en de camera en ik zie hen soms denken van O nee, daar is ze weer met haar gezaag over die camera.
        Jullie begrijpen dus wel hoe leuk het voor mij is om hier regelmatig eens mijn hart te luchten.

Dus........zeker tot schrijfs!!!!!!!!
        (hoop dat er binnenkort ook wat te zien valt, de eerste resultaten zijn allesinds veelbelovend, een pracht van een camera)
        @mimi
        "There is no path
        You create it
        Once you set out to walk it"

Canon 350D + canon 28-135 IS USM

Comment

Proficiat met je aankoop. Ik heb me ook een G3 gekocht een goeie week geleden en ben er heel tevreden over. Er staan inderdaad veel knopjes op en de instellingen zijn enorm. Het is mijn eerste digitaal toestel dus het is echt nog zoeken voor mij.
          Van zodra ik het toestel goed onder de knie heb zal ik zeker enkele foto's online plaatsen.

Peter
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Originally posted by cypho
            Proficiat met je aankoop. Ik heb me ook een G3 gekocht een goeie week geleden en ben er heel tevreden over. Er staan inderdaad veel knopjes op en de instellingen zijn enorm. Het is mijn eerste digitaal toestel dus het is echt nog zoeken voor mij.
            Van zodra ik het toestel goed onder de knie heb zal ik zeker enkele foto's online plaatsen.

Peter
            Nou, leuk een lotgenoot, ook proficiat zal ik maar zeggen.
            Ben ondertussen al langzaamaan de cam een beetje aan het leren kennen.
            Met de handleiding en de camera erbij op schoot wijst het zichzelf wel allemaal aan, maar zo veel mogelijk uittesten dan lukt het na een tijdje al aardig (hoor mij, ik heb hem pas 2 dagen)
            Ik heb er wel een goed gevoel bij, tot nu toe ben ik nog altijd supertevreden.
            Succes, ben benieuwd naar de foto's. Kunnen we vergelijken.
            @mimi
            "There is no path
            You create it
            Once you set out to walk it"

Canon 350D + canon 28-135 IS USM

Comment

Working...
            X