Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon coolpix 5700

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Geweldig Erik Dankjewel voor deze uitleg, ik weet genoeg en ga daar nog eens even goed over dubben.Voorlopig kan ik nog verder met mijn 995 wat m.i. toch een geweldige camera is ook al heb je maar 3.3 MP, een knappe A4 komt er zeker uit toch!

Vrgr,
    Willem.
    Fotowillem

Comment

bedankt Erik, dat was een hele hoop uitleg in 1 reactie.

iedereen is dus heel tevreden over zijn nikon, dus zal ik in de nabije toekomst dat ook zijn.

Iedereen bedankt voor de uitleg

stofke
      D70 kit met 18-70 + tamron 28-300 3.5-6.3 macro

Comment

Omdat ook ik zit te denken aan een 5700 (maar nog beter die 5900 ) is het leuk hier weer meer over te weten!
        bedankt!
        Kristien
        Olympus E500
        take the time it takes so it takes less time...
        www.pnh.be

Comment

Ik heb jaja's toestel (toen nog demo) even mogen gebruiken tijdens BD-Lommel en het leek me geen 'makkelijk' toestel om te leren, maar echt moeilijk leek het me nu ook niet. Het is een verrassend klein toestel, ligt goed in de hand en maakt prachtige foto's imho.

Voor de kalender mocht ik van 3 leden foto's van de nikon 5700 ontvangen (emacquoy, emjeke en vonne) en allen waren ze van zeer hoge kwaliteit.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Met betrekking tot mijn voorgaande verhaal nog maar even misschien overbodig: Niet dat de 5000 in dit geval geen tekortkomingen kent (ik noemde er al enkele), maar ze zijn voor mij niet zo van belang, de voordelen zijn voor mij veel belangrijker. Het zal dus altijd zo zijn dat je moet kijken wat jijzelf belangrijk vindt bij een camera.

Overigens is de foto van vonne door tom314 hiervoor genoemd niet met een 5700 maar 5000 gemaakt (denk ik althans, want Vonne heeft ook een 5000). Fotografisch gesproken zal je het verschil tussen een 5000 en 5700 niet echt direct duidelijk zien, behalve als er 8x wordt gezoomd of extreme groothoek zichtbaar is natuurlijk

Comment

Working...
            X