Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bericht van Inca

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bericht van Inca

26 juli 2006

Geachte relatie,

Met ingang van 1 augustus 2006 worden alle activiteiten die INCA Import BV en Inca Service BV hebben uitgevoerd voor Nikon overgenomen door Nikon Nederland, onderdeel van Nikon GmbH (Duitsland).

Dit geldt ook voor alle garantie aangelegenheden die betrekking hebben op uw Nikon product en waarvan de geldigheid de datum van 1 augustus 2006 overschrijdt. Dit betreft zowel de garantie op nieuw aangeschafte apparatuur als op reparaties.

Zie voor de adresgegevens van Nikon Nederland de mededelingen op onze homepage www.incabv.nl.

Vriendelijke groet,

INCA Import BV
    INCA Service BV

Wij verzoeken u vriendelijk deze mail NIET te beantwoorden; hierop wordt niet gereageerd.

Aan de inhoud van dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
    © 2006 Inca Import BV.

Re: Bericht van Inca

Triest verhaal. Heb de website gezien. Ik moet zeggen dat ze het netjes overdragen.

Moet nog maar zien wat er van komt. Reparaties naar Duitsland "Was ist los mit ihr kamera bitte ?" Ga er maar eens aanstaan om te vertellen in het Duits wat er aan de hand is. Internationale verzendingen, gedonder met douane, een service afdeling in Duitsland die eens zoveel werk erbij krijgt...

is wat ik er van vind.

Nikon spul

Comment

yup, die info is in mei ook al bekendgemaakt toen de beukelaar nikon moest overdragen. ik hoop aleen voor de nederlanders dat ze hebben geleerd uit de nikon belux historie want anders ziet het er voor jullie ook niet goed uit
      Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

Comment

aiaiai en ik had eigenlijk net beslist om nen Nikon D70s te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door liejevan
          aiaiai en ik had eigenlijk net beslist om nen Nikon D70s te kopen.
          Ik en een vriend waren ook van plan ieder een Nikon D 200 te kopen:we zullen nu tot uitstel overgaan.

Comment

Denk dat het wel mee zal vallen, het zal vast beter zijn dan via INCA.

D50 ingestuurd vanwege een cluster hot pixels en een lijn hot pixels naar de onderkant van de foto. Is opgestuurd via de leverancier...
            Camera terug en wat blijkt? Klepje van het geheugenkaartcompartiment (mooie voor scrabble) afgebroken, hing van ellende bij elkaar.
            Weer terug dus richting INCA!
            Retour gekregen en wat denk je???
            Cluster is weg maar de rode streep was er nog.
            Kon ie WEER terug.........

En nu is ie al weer 2,5 week op pad, hopen dat ie vlot terug is.
            In totaal nu al vanaf eind mei "in reparatie" en gedwongen een andere body aan te schaffen (niets ten nadele van de leverancier, die boden een alternatief maar daar schoot ik niet zo veel mee op) .
            Een hoop ouwe zooi
            www.rbfoto.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit
              Ik en een vriend waren ook van plan ieder een Nikon D 200 te kopen:we zullen nu tot uitstel overgaan.
              Tja het probleem is dat ik het niet te lang kan uitstellen aangezien we begin september op vakantie gaan en dan zou ik wel graag foto's kunnen trekkken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rooney
                Klepje van het geheugenkaartcompartiment (mooie voor scrabble) afgebroken,
                Geheugenkaartcompartimentklepje is nog een betere ...
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

nu is er meer reden dan ooit om gewoon een duits toestel te kopen ..

Comment

Internationale verzendingen, gedonder met douane,
                    Douane? Ooit al gehoord van de Europese Unie? Schengen verdrag?

Comment

vallen die nikons dan zo snel in panne

Comment

Verstandig besluit. Dan kunnen we tenminste niet zeggen dat Nikon-gebruikers kleinzielige mensen zijn. Kom op, het is al maanden bekend dat Inca zal stoppen en dat Nikon Nederland, een onderdeel van Nikon Europe, de handel zal overnemen. En opeens is het voor sommige mensen reden om een camera NIET te kopen? OF je klets een eind in de ruimte omdat je helemaal niet van plan was een camera aan te schaffen OF je hebt je helemaal niet goed ingelezen bijd e keuze van een nieuwe camera.

In het eerste geval houdt het gewoon op, in het tweede geval doe je er goed aan om je nog eens goed af te vragen waarom je een D200 zou willen aanschaffen.

In een draadje onder "Algemeen" heb ik de adresinformatie van Nikon Nederland geplaatst. vanaf 1 augustus zal dat in gebruik worden genomen.

Groeten, Miriam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe
                          vallen die nikons dan zo snel in panne
                          kennelijk nog niet aan de servicebalie van Canon in Etten Leur gweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                            Verstandig besluit. Dan kunnen we tenminste niet zeggen dat Nikon-gebruikers kleinzielige mensen zijn. Kom op, het is al maanden bekend dat Inca zal stoppen en dat Nikon Nederland, een onderdeel van Nikon Europe, de handel zal overnemen. En opeens is het voor sommige mensen reden om een camera NIET te kopen? OF je klets een eind in de ruimte omdat je helemaal niet van plan was een camera aan te schaffen OF je hebt je helemaal niet goed ingelezen bijd e keuze van een nieuwe camera.

In het eerste geval houdt het gewoon op, in het tweede geval doe je er goed aan om je nog eens goed af te vragen waarom je een D200 zou willen aanschaffen.

In een draadje onder "Algemeen" heb ik de adresinformatie van Nikon Nederland geplaatst. vanaf 1 augustus zal dat in gebruik worden genomen.

Groeten, Miriam
                            Ik denk dat u eens goed moet lezen:waar schrijf ik dat ik de camera niet zal kopen: ik ben al bijna 40 jaar Nikon klant en met een kast vol objectieven ben je wel aan dat merk gebonden. Ik schrijf dat we tot uitstel overgaan. En wel dat we eerst eens afwachten hoe Nikon 'Nederland' met de service en met de prijsstelling omgaat.
                            Ik dacht dat ik hier met een fatsoenlijk forum van doen had maar blijkbaar vind u het nodig te beledigen. (clown)?

Comment

Ik denk dat u eens goed moet lezen:waar schrijf ik dat ik de camera niet zal kopen: ik ben al bijna 40 jaar Nikon klant en met een kast vol objectieven ben je wel aan dat merk gebonden. Ik schrijf dat we tot uitstel overgaan. En wel dat we eerst eens afwachten hoe Nikon 'Nederland' met de service en met de prijsstelling omgaat.
                              Ik dacht dat ik hier met een fatsoenlijk forum van doen had maar blijkbaar vind u het nodig te beledigen. (clown)?
                              Ik beledig je niet, ik zeg je hoe ik je zie. Waarom zou je NU pas besluiten om je beslissing 'uit te stellen' terwijl het al heel lang bekend is wat er staat te gebeuren? Nu denk ik dat je besluit nog veel triester is want als je een kast vol Nikon spullen hebt en al 40 jaar Nikon gebruikt, zul je al heel wat meer wijzigingen bij Nikon hebben meegemaakt. Als dat geen reden was een ander merk te kopen, zal het vertrek bij Inca dat nu ook niet kunnen zijn.

Je hebt alleen jezelf met je besluit je aankoop 'uit te stellen' - als trouwe Nikon-klant ga je immers uiteindelijk toch tot aankoop over, ongeacht wat er verder gaat gebeuren. Daar komt bij dat je met je late besluit hebt laten zien dat je blijkbaar niet in staat bent om de informatie te verzamelen die je bij je besluit moet helpen. Ik kan er niets aan doen als je dat als een belediging ervaart; het is slechts een eenvoudige constatering. Het spijt me wel dat je aanstoot neemt aan het feit dat ik die conclussie trek.

Groeten, Miriam

Comment

Working...
                              X