Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bericht van Inca

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bericht van Inca

Ik heb eind juni mij Nikon D70 bij de fotohandelaar binnengestoken ter reparatie. Hij wist niet wat er aan de hand was en zei dat ie het toestel moest opsturen. Hij zei er ook bij dat het toestel zeker vier weken weg zou zijn omdat ze bij Nikon aan een re-organisatie bezig waren. Verleden week ging ik terug, nu zou het wel eens het dubbele aan tijd kunnen kosten om het toestel terug te zien, dus nog eens 4 weken erbij en op 18 augustus zou ik foto's moeten kunnen maken. Help !!!
    Nikon D70

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pondlib
      Ik heb eind juni mij Nikon D70 bij de fotohandelaar binnengestoken ter reparatie. Hij wist niet wat er aan de hand was en zei dat ie het toestel moest opsturen. Hij zei er ook bij dat het toestel zeker vier weken weg zou zijn omdat ze bij Nikon aan een re-organisatie bezig waren. Verleden week ging ik terug, nu zou het wel eens het dubbele aan tijd kunnen kosten om het toestel terug te zien, dus nog eens 4 weken erbij en op 18 augustus zou ik foto's moeten kunnen maken. Help !!!
      In zo'n geval zou de handelaar of de inporteur gratis een leentoestel terbeschikking moeten stellen. Dan kun je nog van service spreken.
      Een dertig jaar terug toen er nog echte vakhandelaren bestonden was dat vaak gebruikelijk, ik heb daar toen ook gebruik van gemaakt.

Comment

gister mijn toestel ter reparatie aangeboden bij Konijnenberg, gaat niet naar Duitsland maar naar Beverwijk, daar schijnt nu alle nikon reperaties te geschieden.
        Ben benieuwd hoe en wat ??
        www.sportactiefoto.nl

Comment

Kan nog erger hoor, toestel is hier dus voor de derde keer terug gegaan achter elkaar en de laatste keer was op 10 juli. Ruim op tijd voor Inca dus.
          Wat schertst mijn grote verbazing? Inca heeft hem dus net voor het eind doorgestuurd naar Deutschland.
          En nu dus nog niet terug....
          Een hoop ouwe zooi
          www.rbfoto.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a90
            Triest verhaal. Heb de website gezien. Ik moet zeggen dat ze het netjes overdragen.

Moet nog maar zien wat er van komt. Reparaties naar Duitsland "Was ist los mit ihr kamera bitte ?" Ga er maar eens aanstaan om te vertellen in het Duits wat er aan de hand is. Internationale verzendingen, gedonder met douane, een service afdeling in Duitsland die eens zoveel werk erbij krijgt...

is wat ik er van vind.

Gedonder met douane??? Waar heb jij de laatste 8 jaar gezeten? Al eens gehoord van de Europese Unie?? Er zijn geen grenzen binnen Europa, en dus geen douane meer ...

Comment

Hallo Helga? Ich habe ein probleem. Er sitz ein bisschen stopf auf meine spiegel und ich durf nicht self blasen. Können sie das fur mai doen en wiefiel geht das kosten?

Wat is het probleem?
              Website: http://www.d-eye.be

Comment

Hallo James, hier das Antwort von die Helga.
                Das blasen ist kein Problem. Das möchte ich dir gerne machen. Die Staub auf Ihren Spiegel werdet ein anderes Problem.
                Du brauchst die Kundedienst in die Niederlande welche schnell kommt.

Dat zal toch heus wel loslopen. Ik kan niet voorstellen dat Nikon dit zo maar laat lopen. Als ik zie wat er tegenwoordig met digicams rondsjouwt. En alles is Nikon of Canon. Met een bad service is daar over een jaar of 5 ook niets meer van over natuurlijk. Een goede service is juist de kwaliteit van een merk.

Voor de goden onder ons die minder geschoold zijn in Duits... blasen betekend iets anders dan blazen. Net zoals poepen in België ook geen poepen is

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias
                  Voor de goden onder ons die minder geschoold zijn in Duits... blasen betekend iets anders dan blazen. Net zoals poepen in België ook geen poepen is
                  Helaas vertaalt zowel mijn online woordenboek (www.vertaalwoord.nl) als mijn offline vertaal woordenboek dit met "blazen". Enige suggestie van hoe ik dit dan wel moet interpreteren?
                  ViV - Mijn foto's

Comment

Blasen refereert in het Duits naar een bepaalde seksuele handeling...

Comment

blazen? maar ze moet nie blazen maar...

rare vrouwen die duitsers
                      foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dasilva
                        Gedonder met douane??? Waar heb jij de laatste 8 jaar gezeten? Al eens gehoord van de Europese Unie?? Er zijn geen grenzen binnen Europa, en dus geen douane meer ...
                        Geen douane meer? Ook niet waar; de douane heeft nog steeds het recht bepaalde zendingen te controleren. Je hebt het waarschijnlijk over vrij verkeer van goederen en diensten binnen de EU, en dat is heel wat anders. Je hoeft geen invoerrechten meer te betalen binnen de EU, maar van het verdwijnen van de douane is zeer zeker geen sprake.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Kijk eens naar deze post van Visio

Op't einde van de warme zomerdagen kreeg ik problemen door vermoedelijk een vals contact in een van m'n body's .. en ja .. hij moest terug naar Nikon ... ik begon al direct schrik te krijgen door sommige cowboyverhalen naar aanleiding van de overgan van De Beukelaar naar Nikon Belux .. Maar minder dan twee weken later stond de

Daar in België is het al opgelost blijkbaar...

En wat moet Helga nou doen dan

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Afijn, zoals mijn post van precies een week geleden, mijn D2X is door konijnenberg naar de nieuwe service balie van Nikon in Beverwijk gestuurd ter reparatie, gelijk vanaf verleden week donderdag telefonische en mail contact gehad met Nikon service, vandaag toestel al weer op kunnen halen.
                            Conclusie, precies 1 week en reparatie al weer klaar en toestel weer in huis.
                            Netjes en klantvriendelijk te woord gestaan, wat ben ik blij dat Inca gestopt is !!!!!!!!
                            www.sportactiefoto.nl

Comment

HOERA!
                              Camera weer terug vandaag...
                              Maar niet zoals gemoeten had, nog steeds hetzelfde probleem!!
                              Kan WEEERRRRRR terug.
                              Een hoop ouwe zooi
                              www.rbfoto.nl

Comment

Working...
                              X