Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon G3 van http://www.ny-camera.de/

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon G3 van http://www.ny-camera.de/

Aan iedereen die goedkoper een G3 wil kopen (in vergelijking met belgische prijzen) kan ik ten zeerste http://www.ny-camera.de/ aanbevelen. Excellente service en communicatie via e-mail. Je wordt persoonlijk opgebeld als je order in orde is.

Op drie dagen was de camera onder rembours in België.

Het is maar een suggestie.

Groet

Tom

Sorry maar ik moet iedereen ten strengste afraden bij ny-camera te kopen. Zolang je geen probleem hebt is de service goed maar eenmaal je betaling binnen is geven ze je geen service meer. Mijn camera is gloednieuw binnen gekomen met een defect en vergeet maar dat ze daarvoor mij ook maar enige hulp wouden geven. Gloednieuw maakte allemaal niets uit. Dat een camera bij levering een defect heeft kan iedereen gebeuren maar indien dat het geval is moet men je zo snel mogelijk willen helpen. Bij ny-camera stuurt men je gewoon weg want het is hun probleem niet.

Sorry dat ik het moet zeggen maar dat is dus een slechte suggestie die je daar geeft en ik hoop voor jou dat je geen probleem met je camera krijgt want service van NY-camera moet je dan niet verwachten.

Veel geluk

Comment

Originally posted by slipstream
      Sorry maar ik moet iedereen ten strengste afraden bij ny-camera te kopen. Zolang je geen probleem hebt is de service goed maar eenmaal je betaling binnen is geven ze je geen service meer. Mijn camera is gloednieuw binnen gekomen met een defect en vergeet maar dat ze daarvoor mij ook maar enige hulp wouden geven. Gloednieuw maakte allemaal niets uit. Dat een camera bij levering een defect heeft kan iedereen gebeuren maar indien dat het geval is moet men je zo snel mogelijk willen helpen. Bij ny-camera stuurt men je gewoon weg want het is hun probleem niet.

Sorry dat ik het moet zeggen maar dat is dus een slechte suggestie die je daar geeft en ik hoop voor jou dat je geen probleem met je camera krijgt want service van NY-camera moet je dan niet verwachten.

Veel geluk
      Hallo, dat is vreemd want als de camera uit Duitsland komt en daadwerkelijk afkomstig is van Canon Duitsland, dan is het motto geen gezeur of reparatie, wordt direct omgeruild voor een nieuwe. Zit er een garantiekaart van Canon Duitsland bij ?

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by Otto Knap

Hallo, dat is vreemd want als de camera uit Duitsland komt en daadwerkelijk afkomstig is van Canon Duitsland, dan is het motto geen gezeur of reparatie, wordt direct omgeruild voor een nieuwe. Zit er een garantiekaart van Canon Duitsland bij ?

Ik snap de grap eigenlijk niet maar je hebt gelijk hoor zou direct omgeruild moeten worden. En de fabrikant zou dat ook doen alleen nycamera wil je daar niet mee helpen.

Comment

Ik denk dat in het geval van Slipstream Canon niet echt behulpzaam zal zijn.. En een garantiekaart van canon bij een fuji camera?? Dat zal de grap wel zijn zeker..
          Time is a precious little thing....

Comment

Working...
          X