Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sabah oceanic

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sabah oceanic

    iemand ervaring met dit bedrijf dat SUPERGOEDKOPE batterijen aanbiedt?
    Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

  • #2
    http://www.sabahoceanic.com/

    kijk en wees verbaasd...
    Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

    Comment


    • #3
      Is een shop in Verenigde Staten, als je even een search op het forum doet zal je zien welke problemen je eventueel kunt voorhebben.

      Tom
      --Canon PS A40--
      --BD0180BE--

      Comment


      • #4
        ik heb de mijne gekocht bij www.starbatteries.com
        excellente service
        zijn de batterijen duurder ?
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Originally posted by go2bonsai
          iemand ervaring met dit bedrijf dat SUPERGOEDKOPE batterijen aanbiedt?
          Jawel en goede. Binnen twee weken de spullen in huis met een nepfactuur voor de douane
          Hannie

          Comment


          • #6
            Ik had mijn batterijlader en mijn batterijen al na 4à5 dagen
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dirtyharry71
              Ik had mijn batterijlader en mijn batterijen al na 4à5 dagen
              Ik was een beetje voorzichtig in mijn antwoord, wist niet meer zeker of het 1 of 2 weken was, vandaar mijn ruime antwoord. Achteraf denk ik ook dat ik de batterijen binnen 1 week in huis had
              Hannie

              Comment


              • #8
                Mijn batterijen voor de Canon S40 en de litiums CR2 voor de Metz flitser had ik vier dagen na bestelling binnen. Allen met gratis verzendkosten.

                Groetjes,
                Willem
                Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
                http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

                Comment


                • #9
                  En niemand die iets vertelt over al dan niet betaalde douanetaksen..
                  Hoe zit het mannen? Extra bijbetaald of niet?
                  Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

                  Comment


                  • #10
                    tot nu toe nog nooit extra taksen moeten betalen
                    ben wel es curieus voor de aankoop van mijn X-drive
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      Geen problemen gehad met mijn bestelling en de batterijen doen het nog steeds.
                      Peter

                      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                      http://www.photoblog.be/peterwarson

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by go2bonsai
                        iemand ervaring met dit bedrijf dat SUPERGOEDKOPE batterijen aanbiedt?
                        Op zaterdag 28 december een setje batterijen besteld voor mijn D-30
                        Op donderdag 2 januari het setje in huis.
                        Incl. een nep-faktuur.

                        Hoezo snel.... Supersnel en geen onaangename verrassingen.
                        Nu nog maar even afwachten hoe de batterijen zich houden.
                        Always on the move for some action.

                        http://www.rienwillems.nl en http://www.sidecarcross.com

                        Comment


                        • #13
                          2 maanden geleden had ik de keuze voor mijn Canon G1: 2 batterijen voor 58 dollar, of 1 voor 82 euro.
                          Moet ik niet over nadenken.
                          En dat deden ze bij sabah ook niet over mijn bestelling: na 3 werkdagen stond er al iemand aan de deur, met een pakje uit zowaar Maleisië.
                          En ik merk alvast geen kwaliteitsverschil met de originele.
                          Niet twijfelen, doén.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Rien Willems
                            Op zaterdag 28 december een setje batterijen besteld voor mijn D-30
                            Op donderdag 2 januari het setje in huis.
                            Incl. een nep-faktuur.
                            Eurmm.. Nepfactuur???

                            Voor zover ik weet - met mijn beperkte kennis van boekhouden - is een factuur altijd echt...
                            Ofwel zijn er oplichters bezig

                            Waarschijnlijk heb je een _echte_factuur ontvangen om invoerrechte te te betalen?
                            Graag wat uitleg i.v.m. deze donkere materie...

                            Comment


                            • #15
                              Eurmm.. Nepfactuur???
                              Toen ik voor 58 dollar, taksen en vervoerkosten inbegrepen, 2 batterijtjes heb gekocht, en betaald met Visa, was mijn deel van de verkoop tussen 2 partijen volledig vereffend.
                              De firma heeft mijn vertrouwen niet geschaad want inderdaad 3 werkdagen na datum zijn de aangekochte goederen geleverd.
                              Verkoop gesloten, beide partijen tevreden.

                              Als op de verpakking inderdaad iets kleeft in een hier niet zo gebruikelijke taal (Engels ) wat inderdaad op een faktuur lijkt van 20 dollar, hoef ik mij toch geen zorgen te maken?
                              En inderdaad, nooit heb ik daar nog iets van gehoord. Wellicht heeft de firma bij het nakijken van zijn boekhouding vastgesteld dat het een vergissing was.

                              Comment

                              Working...
                              X