Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leveringsproblemen D50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Leveringsproblemen D50

    Hoi,

    zaterdag eens bij mijn lokale fotoboer langsgeweest om te zien welk instapmodel hij mij zou aanraden.

    Hij had nog één Nikon D50 liggen (en dan nog een zilvere, welke ik echt niet mooi vind) en vertelde mij dat een nieuwe levering eerst voor na september zou zijn. Volgens hem kwam dit door de Nikon D200 die voorkeur krijgt op de productieband ???

    Aangezien dat de Canon Eos 350d niets voor mij is, wegens niet goed in de hand, raadde hij mij dus de Nikon D70s aan met standaard lens. Maar 1.099 € vond ik toch een beetje duur.

    Als alternatief heeft Nikon de prijzen van de D70S fors verlaagd zodat die al voor rond de 600,- Euro verkrijgbaar zijn.
    Bij topfoto.de is de body toch nog steeds aan 680 € ???

    grtz
    Canon 350D || batterijgrip || Sigma 18-50 mm f/2.8 EX DC || Canon EF-S 55-250 IS F4-5.6

    Comment


    • #17
      Re: Leveringsproblemen D50

      Hoezo niet leverbaar? Vorige week of zo heeft Nikon geleverd (met de kitlens).
      Nikon, Apple & Epson

      Comment


      • #18
        Re: Leveringsproblemen D50

        Nieuwe D50 toestelllen worden niet meer verwacht voor december 2006.
        Hoezo niet leverbaar? Vorige week of zo heeft Nikon geleverd (met de kitlens).
        Help!

        Ik ga straks eens even binnenspringen bij Grobet. Ik ga ook even vergelijken met de prijs van een d70(s). Ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om de sprong van 200 euro extra te maken voor een d70. Ik had de d50 op het oog omwille van zijn prijs en omdat het een goede keuze leek voor een instap DSLR.

        Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk wat er allemaal gaande is, nu weet ik eerlijk gezegd niet écht waar ik aan toe ben.

        Comment


        • #19
          Re: Leveringsproblemen D50

          Wacht anders even op de Photokina daar komt een leuke opvolger aan.

          En koop nu niet overhaast een D50 welke nog ergens verborgen zit onder een hoop stof bij ene voortverkoper die het helemaal vergeten was, want ome Nikon gooit de beuk in de prijzen.

          Prijs gaat worden tussen de 399.- tot 439,- Euro inclusief 21% btw voor de Nikon D50.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #20
            Re: Leveringsproblemen D50

            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
            ... want ome Nikon gooit de beuk in de prijzen.
            ...
            Geldt dit uitsluitend voor de D50 of geldt uw statement in het algemeen voor alle Nikon producten?...

            Comment


            • #21
              Re: Leveringsproblemen D50

              Wel,

              Bij Grobet was hij nog altijd niet binnen. Ze konden mij absoluut niet zeggen wanneer.

              Overigens kost de combo d50 body + 18-70 lens mij een goede 840 euro. Een standaard d70 kit loopt bij grobet al snel op tot 1090 euro.

              Voor mij is dat een beetje een té grote sprong. Ik was in eerste instantie zelfs van plan gewoon een d50 met kitlens te nemen voor een 640. Een fijne prijs om met een DSLR te beginnen.

              En die prijzen van de d70 of andere Nikon modellen die ze gingen laten zakken: daar wisten ze al bij Grobet al evenmin iets vanaf.

              De verkoper wist mij te zeggen: eventueel een Sony DSC-R1 maar hij zei direct dat dat géén reflex was... een andere optie was wachten op de Sony Alpha. Maar ook die stevig geprijsd over de toonbank.

              Comment


              • #22
                Re: Leveringsproblemen D50

                Oorspronkelijk geplaatst door ptah_be
                De fotohandel waar ik ga zei dat Nikon op dit moment onderbemand is voor de herstellingen waardoor deze veel te lang duren. Volgens Nikon zou dit binnenkort opgelost moeten zijn. Ik wou mijn D50 laten herstellen, maar ga nu toch nog wachten tot na mijn vakantie.

                PS: vooraleer iemand het vraagt, dit is er mis met mijn D50 : Tamron 28-75 f2.8 focusing probleem
                Zou kunnen dat de hersteldienst momenteel onderbemand is. Maar voor hun onderdelen hangen ze af van de fransen. Ik kan ervan meespreken. Wacht al een tiental dagen op een stuk dat volgens zeggen al een tijd besteld is. Als je op de fransen moet wachten, ben je goed af. Ik ken die mentaliteit een beetje, zeker niet dezelfde werklust als hier. Geduld, geduld en nog eens geduld. En zeggen dat dit onze buren zijn. Denk maar europees

                Groetjes,

                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment

                Working...
                X