Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP photosmart 315+batterijen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HP photosmart 315+batterijen

    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraag over de batterijen van mijn digitale camera type HP photosmart 315. Over mijn camera ben ik zeer tevreden, behalve over het feit dat hij batterijen lijkt te eten. Ik heb er nog maar net nieuwe ingestoken, of de batterijmeter geeft al aan dat ik ze moet vervangen. Aangezien ik geen nederlandstalige handleiding heb, hoop ik dat iemand van jullie mij kan helpen.
    Het zit misschien ergens in de setup van de camera.

    Met vriendelijke groeten,

    Edje930

  • #2
    Re: HP photosmart 315+batterijen

    Gebruik je oplaadbare akku's, of gewone batterijen??
    Met gewone batterijen heb je al heel snel gedaan met foto's maken, omdat die niet goed tegen het grote stroomverbruik kunnen. Een setje akku's met de grootst mogelijke capaciteit (minstens 2000mAh) zou toch een 100-tal foto's moeten meegaan.

    In de setup van de camera kan je niet veel veranderen om het stroomverbruik te verminderen, die oudere toestellen verbruiken echt veel meer stroom dan de nieuwere modellen. Het toestel zo kort mogelijk ingeschakeld houden zal wel helpen om een groter aantal foto's uit één akku-lading te halen.

    Die HP 315 was ook mijn eerste digitale camera, en naar aanleiding van dit topic heb ik nog even een paar van die foto's bekeken .
    Gelukkig zijn de digitale fototoestellen ondertussen toch flink verbeterd, ook de compactjes zijn echt véél beter geworden dan wat je toen kon kopen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: HP photosmart 315+batterijen

      Ik ben naar de fotowinkel geweest, heb oplaadbare batterijen gekocht, (2500mAh) en onmiddelijk uitgetest. Het resultaat is inderdaad schitterend, ik kan nu een mooie reeks foto's maken zonder naar de batterijen te moeten omkijken. Bedankt voor de tip.

      Met vriendelijke groeten,

      Edje930
      Last edited by Edje930; 8 juli 2006, 13:58.

      Comment

      Working...
      X