Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraag over canon eos 350 D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vraag over canon eos 350 D

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
    Maar nee, je bent pas bij "de elite" als je géén preview hebt De frustratie van het gemis moet wel heel hoog zijn bij sommigen
    Ik denk niet dat iemand dat ooit gezegd heeft.
    Er wordt alleen gezegd dat je misschien beter eerst iets opzoekt voor je je geld weggeeft aan iets waar je blijkbaar niets vanaf weet....
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Als je boven je hoofd fotografeerd blijven je ogen toch in hun kassen en kan je evenveel (lees evenweinig) zien als met een dslr, of je moet alweer één hebben waarbij je het scherm kan draaien (en de meeste zijn zo niet)...
      Het is nochtans meestal niet het minste probleem hoor. Bv door je armen 45° hoog te houden en naar de preview te kijken. Je kan je hoofd toch bewegen, hoop ik?
      Heel lage hoeken zijn daarenboven toch ook veelvoorkomend genoeg als je graag wat creatief bezigbent, om nog te zwijgen van situaties waar het bij wijze van spreken "verplicht" is om een ander perspectief in te nemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
      Ik denk niet dat iemand dat ooit gezegd heeft.
      Er wordt alleen gezegd dat je misschien beter eerst iets opzoekt voor je je geld weggeeft aan iets waar je blijkbaar niets vanaf weet....
      Ik vind wel dat sommige posts (ook op andere topics) dat regelmatig insinueren, maar goed, dat kan mijn voorbarige interpretatie zijn. Ik voel hier neerbuigende opmerkingen 1) omdat het niet geweten was, 2) omdat het blijkbaar preferabeler is om het niet te hebben dan wél

Ook heeft niet iedereen tijd om 10 reviews te lezen, dus als je er net 2 hebt gelezen die dit niet vermelden, dan is dat vergeefbaar dat je dat niet weet.
      Last edited by maGuy; 2 juni 2006, 12:58.

Comment

wiki waar blijf je

Dat zou al veel helpen voor de personen die de overstap maken op DSLR

Grts
        Formatje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13
          Dat zou al veel helpen voor de personen die de overstap maken op DSLR
          Niet als ze eerst kopen en dan pas komen informeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13

Dan betaal je daar ook 3495 of meer voor
            T'is toch wel straf evengoed he dat ze dat er niet in willen maken .
            Nu zijn wij genoodzaakt om een zigview te kopen.
            Dus de oplossing is dan een ZIGVIEW kost iets van een 150€ geloof ik

Grts
            Formatje

Nu ik was er maar wat met aan het rammelen hoor, want het tegenwoordig is het héél erg met het niveau op BD, en Humor is daar een oplossing voor !

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik bezit nu ruim een half jaar een Canon 350D (waar ik tevreden mee ben) maar mis wel het LCD-schermpje wat ik op mijn vorige camera - de Canon Pro1 - wel had. Omdat ik wat gewrichtsklachten heb is dat schermpje toch verdomd gemakkelijk bij vooral lagere standpunten.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Tsja, als zelfs een Canon 1D mk II het niet kan moet ik maar over op een Nikon zeker Of doen die het ook niet

Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                  Omdat ik wat gewrichtsklachten heb is dat schermpje toch verdomd gemakkelijk bij vooral lagere standpunten.
                  Een kleine prijs om bij "de elite" te mogen behoren!

Misschien moeten ze een flash shoe maken waar ge een prosumer kunt inschuiven

Comment

Working...
                  X