Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Helderheid zoeker 30D vergeleken met 350D?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Helderheid zoeker 30D vergeleken met 350D?

Hoe helderder is de zoeker van de 30D in vergelijking met die van de 350D?
    Last edited by jpjp; 24 mei 2006, 08:36.

Re: Helderheid zoeker 30D vergeleken met 350D?

Ik denk dat er nog geen 30D gebruikers zijn die overgestapt zijn van een 350D naar een 30D. Dik 90 kijkers van deze topic maar geen enkel antwoord.

Dan vraag ik het nu ook! Ik ben er erg benieuwt naar.
    Heeft de 30D een betere zoeker als de 10D ?
    Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Goh, ik heb wel al door een 350D gekeken, ik heb ook een 300D. De zoeker van de 350D is ietsje beter dan de 300D, de zoeker van de 30D is een pak beter als de zoeker van de 300D... dus ook weer een beetje beter dan de 350 zeker. geen verschil om over te schakelen denk ik hoor

@drh, met een 10D heb ik ookal een dagje mogen werken, de blokjes in de zoeker zijn bij de 10D groter, zoeker zelf geef niet zoveel verschil.

Kijk eens door een zoeker van een 1D serie of 5D, dat is een groot verschil. Die zoeker van de 30D is niet slecht, maar ook nog niet supergoed te noemen.

Comment

Zelf heb ik enkele weken geleden de kans gehad om met een 10D enkele foto's te kunnen maken, hierop stond een 300mm f4 lens +1,4x tc, toen ik terug overshakelde op mijn 350D met 70-200mm 2.8 +1,4x tc had ik de indruk met een f8 of kleinere opening te werken
        De upgrade zou niet enkel voor de meer heldere zoeker zijn, maar ook voor de meer precieze autofocus en mindere korrel op hogere iso waarden.

Comment

De zoeker is ook iets groter met een 20D/30D dan met een 350D (vergrotingsfactor oculair 20D/30D = 0.9x, 350D = 0.8x).
          Greetz Geert.
          Canon gerief...

Comment

Working...
          X