Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lampje geheugenkaart Nikon D70 blijft knipperen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lampje geheugenkaart Nikon D70 blijft knipperen

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn Nikon D70. Mijn lampje van de geheugenkaart blijft steeds knipperen. Ik kan niks meer doen met het toestel. Ik heb het met alle geheugenkaarten, ook lege. Probleem is ineens ontstaan. Weet iemand wat het probleem is?
    Nikon D70

Re: Lampje geheugenkaart Nikon D70 blijft knipperen

Zoek eens op BGLOD, het is een bekend probleem...
    -= Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both. =- (Benjamin Franklin)

Comment

Bekend probleem bij de D70.
      Nikon heeft wereldwijd een persbericht de deur uitgedaan waarin ze zich verontschuldigen voor een probleem waar zowel de D70, D2H als F55 soms last van kan hebben. Het probleem van alle drie de camera's is hetzelfde.

succes ermee!
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Binnenbrengen bij een Nikon verdeler, deze herstelling is gratis, en wereldwijd.

Comment

Kan de D70s dit ook krijgen ?
          Ik denk eraan om hem te kopen.
          Maar als je dan weet dat hij plots alle dienst kan weigeren twijfel ik toch weer.

Greetz
          Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

Comment

nee gaat enkel over eerste generatie D70
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Ik heb ook een d70 van de eerste generatie, 's morgens bij lokale fotoboer binnengebracht, deze heeft hem direct naar nieuwe invoerder gebracht waar toestel onmiddellijk werd gerepareerd en diezelfde namiddag kon ik terug foto's maken.

Nu weet ik terug waarom ik iets meer betaal bij lokale fotowinkel !
              We all go a little mad sometimes. Haven't you?
              Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
                nee gaat enkel over eerste generatie D70
                En dan nog een beperkt lot (ik geloof productie van maart en april 2004).

Comment

Working...
                X