Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon powershot a530

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon powershot a530

hallo,
    ik heb een canon powershot a530 besteld, en nu was ik benieuwd of iemand ervaring heeft met deze camera.
    canon powershot a530

Re: canon powershot a530

Ik zie dit de laatste tijd meerder keren terug komen. Men koopt eerst de camera en daarna gaat men info over die camera vragen.
    Leven we steeds meer in een omgekeerde wereld

Hubert
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

ik heb alle specificaties enzo al uitgebreid bekeken en vergeleken, maar ik was gewoon benieuwd of iemand hier ervaring met die camera had
      canon powershot a530

Comment

Zelf bezit ik de voorganger (a520) en ben zeer tevreden over dit toestel.
        Veel instellingen die veel toestellen van deze klasse niet hebben zoals volledige manuele instellingen, manuele witbalans, prima panoramamogelijkheden en zeer niet te versmaden een goede 4X optische zoom en laag stroomverbruik
        Enkel scherpstellen met weinig licht is een probleem.
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Ondertussen is er ook al de Canon powershot a 540.

Ben je tevreden over kwaliteit van foto's genomen met flits?

Comment

Hier een voorbeeldfoto, genomen met flits, en 1/3 stop onderbelicht enkel geresized. Vind zelf de interne flits beter dan deze van mijn prosumer olympus c5050z !
            Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Mooie foto, hoeveel betaalde je voor de canon powershot 530?
              De 540 kost 265 à 319 euro.

Hoe groot is dat toestelletje ongeveer?

Comment

aanbieding bij www.bol.com: canon powershot a530 voor 189 euro
                bedankt voor de reacties trouwens
                canon powershot a530

Comment

Ik heb de camera ontvangen en getest, zeer goede kwaliteit voor de prijs!! Veel mogelijkheden zonder dat het te ingewikkeld wordt voor een onvervaren fotograaf. Ik ben ook zeer tevreden over de beeldkwaliteit. Het jammere is dat de batterijen echt supersnel opgaan, ik had vanmorgen nieuwe erin gedaan en die zijn nu al weer op...

4 oplaadbare batterijen + oplader gekocht, dus nu helemaal geen problemen meer
                  canon powershot a530

Comment

ff vragen of je op je foto ook vermelding van datum ziet staan?

Comment

Ik bekijk dit forum nu al enkele dagen en besloot van me ook maar een accountje aan te meten

Ik heb me ook vorige week de Canon Powershot A530 aangeschaft en ben hier uiterst tevreden over.
                      Nu, ik ben met fotografie bijlange niet zo hard bezig als jullie hier.Als ik al mooie zuivere plaatsjes kan schieten van een dagje aan zee, pretpark, Ardennen ben ik al een tevree mens.Maar ik moet wel toegeven dat wanneer ik al die prachtige foto's hier zie er zin in krijg.

Maar goed.Ik beantwoordde hier om gewoon te laten zien wat de Canon er zoal van bakt.
                      Hierboven heb je van onze vriend al een pic kunnen zien, maar z'n macro is ook niet slecht hoor (voor mij dan toch).Tegen die grote cameras kan dit hebbedingetje natuurlijk nooit op maar ik vind de A530 voor zn prijs toch wel een mooie Macro hebben.

Een simpele Canon Powershot A530, maar ben er tevrèè mee ;-)

Comment

helemaal mee eens, hoewel scherpstellen bij mij soms wat moeilijk gaat. In de macro-stand lukt het me vaak alleen scherp te stellen als ik helemaal uitgezoomd ben. (misschien heb jij tips, gunter?) Hier ook een voorbeeldje van een macro van mij:

canon powershot a530

Comment

Sorry Koen, ik zal het morgen eens proberen met de zoom in macro stand te gebruiken, maar de 2 fotootjes die ik hierboven geplaatst heb zijn gewoon vanop 5 cm afstand genomen zonder zoom te gebruiken.

Comment

oke, bedankt alvast.

die van die asbak vind ik echt mooi gedaan trouwens
                            canon powershot a530

Comment

hahahaha,,, die asbak was de allereerste foto die ik nam met m'n A530 .
                              Ik had hem uitgepakt, batterijtjes erin, SD'tje erin en was de handleiding een beetje aan het doornemen.
                              Ondertussen was ik sigaret aan het roken, opeens kwam ik aan die macro stand en dacht : " Hmm, eens ff zien wat die macro geeft"

Comment

Working...
                              X