Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon d50 of canon d350

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon d50 of canon d350

    Toe ik destijds mijn D70 kocht bij Ingo was er sprake van een opvolger, dat is dan de D70s geworden. Meestal is de verbetering softwarematig en komt er een update van Nikon uit dan, gratis te downloaden op hun site
    Het enige waar je zou kunnen voor wachten is dat de D50, moest er een nieuwe uitkomen, in prijs gaat zakken, hoewel ik mijn D70 bij Ingo helemaal niet te veel betaald heb hoor...
    Mijn D70 met de 24-120 VR bij voor 1099 Euro, dit pakket koste hier in Mechelen bij Nelissen 1850 Euro...
    Dus nu goed rondzien en waar de prijs-service het beste is kopen!
    Voor mij was dat toen Topfoto, en voor velen op het forum ook lees ik hier meermaals!

    Comment


    • #17
      Re: Nikon d50 of canon d350

      Nou......uiteindelijk is het dan de Nikon D50 geworden met 18-200 mm sigma lens! Gekocht bij Foto Konijnenberg in Den Ham.

      Het was inderdaad en goede tip om de camera in de winkel te proberen. Voor mij was het echt een wereld van verschil zo als de camera's (canon en nikon) in de hand lagen. Canon vond ik absoluut niet fijn, veel te klein. Nikon daarentegen lag (en ligt nog steeds) er fijn in de hand.

      Ik heb hem nu een aantal weken en ik moet zeggen dat zowel de camera als de lens super goed bevallen!

      Iedereen bedankt voor de info!
      Last edited by Tjiellup; 21 augustus 2006, 22:18.
      -= Het is rond of het is plat, het is altijd wel wat=-

      Comment


      • #18
        Re: Nikon d50 of canon d350

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen
        En dan hoor je weer dat de D55 of D60 vervangen zal worden, want eerst heb je gewacht tot er gebruikers ervaring was en zo blijf je wachten.

        Er zal eerst wel een D50s komen
        ---
        Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
        http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

        Comment


        • #19
          Re: Nikon d50 of canon d350

          Proficiat met uw aankoop je zal er zeker geen spijt van hebben


          Groeten
          Spogy
          Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

          Comment


          • #20
            Re: Nikon d50 of canon d350

            Oorspronkelijk geplaatst door michelle
            Ik heb zelf een nikon d50 gehad. Mooie foto's mee gemaakt, maar ik mistte toch de mooie warme kleuren die Canon wel heeft. Maar verder een super camera. Ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke voorkeur!
            je bedoelt de onechte disneykleuren van canon
            geef mij maar de natuurlijke echte kleuren van een nikon

            Comment


            • #21
              Re: Nikon d50 of canon d350

              Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971
              je bedoelt de onechte disneykleuren van canon
              geef mij maar de natuurlijke echte kleuren van een nikon
              Wijken de kleuren van Canon dan zoveel meer af dan Nikon?

              Comment


              • #22
                Re: Nikon d50 of canon d350

                Veel mensen staan voor dit dilemma en er zijn dan ook al veel vergelijkingen gedaan. Persoonlijk stond ik ook voor de keuze.

                Volgens mij is het voordeel van de D50 dat hij beter in de hand ligt (bij veel mensen) en dat hij steviger is.

                Het voordeel van de 350D is dat hij net iets meer pixels heeft, net iets meer opties heeft. Ik heb al gehoord van mensen die de Canon kozen voor het aanbod aan Canon lenzen..

                Persoonlijk heb ik ook voor de 350D gekozen omdat hij dat 'ietsjes' meer bood. En ik vond zijn formaat wel schattig . Maar ik heb hem wel nog niet gekocht.. ik probeer te wachten tot de opvolger uitkomt, maar het is zo lastig wachten!!

                Michiel
                Canon R | Leica Q
                EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                [/COLOR]

                Comment


                • #23
                  Re: Nikon d50 of canon d350

                  Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge
                  Veel mensen staan voor dit dilemma en er zijn dan ook al veel vergelijkingen gedaan. Persoonlijk stond ik ook voor de keuze.

                  Volgens mij is het voordeel van de D50 dat hij beter in de hand ligt (bij veel mensen) en dat hij steviger is.

                  Het voordeel van de 350D is dat hij net iets meer pixels heeft, net iets meer opties heeft. Ik heb al gehoord van mensen die de Canon kozen voor het aanbod aan Canon lenzen..

                  Persoonlijk heb ik ook voor de 350D gekozen omdat hij dat 'ietsjes' meer bood. En ik vond zijn formaat wel schattig . Maar ik heb hem wel nog niet gekocht.. ik probeer te wachten tot de opvolger uitkomt, maar het is zo lastig wachten!!

                  Michiel
                  Als er deze maand(of volgende) op de beurs geen nieuwe is dan vrees ik voor uw zaak.
                  Tegen de volgende beurs ist een hoop maanden, en daarna ook nog stuk of 3 maanden vooraleer hij leverbaar is.

                  Comment

                  Working...
                  X